ESA: PREMATRÍCULA CURSO 2020-2021

O alumnado que desexe incorporarse ás ensinanzas de secundaria para adultos/as deberán cubrir e presentar o impreso de prematrícula que se adxunta.

PRAZO: Do 25 de xuño ao 10 de xullo.

Unha vez cuberto, pódese presentar de dúas maneiras:

1. Imprimir na casa e levar xa asinado ao centro, previa cita telefónica. Para poder imprimilo é necesario descargalo antes.

2. Telemáticamente, enviándoo ao email do instituto: ies.pedro.floriani@edu.xunta.gal. No asunto do correo electrónico debe figurar ‘Prematrícula: Curso_Nome alumna ou alumno'. Desde o equipo directivo pregamos que se use esta modalidade de envío dos formularios se é posible.

Calquera incidencia ou dúbida que lles xurda sobre o proceso de prematriculación, pode consultárnola no teléfono 886 12 04 13 ou no enderezo electrónico ies.pedro.floriani@edu.xunta.gal

AdxuntoTamaño
Impreso prematrícula ESA.pdf426.99 KB