Martes Novembro 26, 2019
Comezo:26/11/2019 12:00

EXPOSICIÓN SOBRE ANTÓN FRAGUAS NO IES PEDREGAL DE IRIMIA

O noso centro acolleu o martes 26 de novembro a inauguración da exposición que o colectivo Egeria confeccionou tendo como eixo temático a etapa lucense de Antón Fraguas, homenaxeado este ano pola Real Academia Galega. Tivemos a honra de recibir a Xulio Xiz, un dos responsables da mesma, quen fixo ante algúns alumnos e alumnas do centro unha presentación na que agromaron coñecementos e experiencias directas co homenaxeado e anécdotas acerca de como era a vida dun estudante fai sesenta anos.

Mércores Novembro 27, 2019

Xoves Novembro 28, 2019