KA102 - 16/18

Mobilidades para alumnado de ciclos medios que titulen en xuño de 2017 polo proxecto Erasmus KA102 2016-18

Publícase unha nova convocatoria de mobilidades para o alumnado de ciclos de grao medio que titulen en xuño de 2017 polo proxecto Erasmus + KA102 2016-2018.

Actualización da páxina web para a realización do europass

Adxúntase un arquivo coa dirección para realizar o europass que permite mais prestacións

Empresa intermediaria en Reino Unido para mobilidades de alumnado e profesorado

Adxúntase ficheiro adxunto cos datos da empresa intermediaria en Reino Unido para facilitar mobilidades de alumnado e profesorado en Reino Unido.

Alumnado seleccionado para realizar a FCT de marzo a xuño do 2017 nun país de Europa

Reunido o Comité de Seleccción de Programas Internacionais, os alumnos/as que van realizar a FCT de marzo a xuño do 2017 nun país de Europa son:

C.M. Xestión Administrativa: (Italia)

• Eva Álvarez Gómez
  • Iago Pino Revuelta
  • Hugo Quintela González

C.M. Instalacións Eléctricas e Automáticas: (Portugal)

• Arón Ucha Sousa

F.P. Básica Electricidade e Electrónica: (Portugal)

• Mitica Vasilica Durac
  • Brais Esteban Pérez Ledo

Alumnado que solicita realizar a FCT nun país de Europa acolléndose ao proxecto Erasmus + KA102 2016-18

Ciclo medio de xestión administrativa

• Eva Álvarez Gómez
  • Iago Pino Revuelta
  • José Manuel Ferreira Ferreira
  • Hugo Quintela González

Ciclo medio de electromecánica de vehículos

• Hugo Domínguez Pérez
  • José Carlos Domínguez Rodríguez
  • Iago Bouzó González
  • Juan José Ribeiro López

Ciclo medio de instalacións eléctricas e automáticas

Información sobre que é o EUROPASS e o Suplemento ao Europass

Dende a Consellería nos instan a que os alumnos/as de ciclos cubran o documento europass (curriculum vitae nun formato estandar para toda a Comunidade Europea) xa que é necesario se os alumnos queren participar en calquera proxecto de mobilidade ou solicitud de traballo nun país europeo.

Tamén temos que facilitarlle aos alumnos/as  de 2º curso de ciclos que titulan o suplemento ao europass xunto co boletín de notas para que poidan acreditar en español e inglés as capacidades acadadas e os traballos que poden desempeñar coa sua titulación.

Adxúntase un pdf coa información dos enlaces a ditos documentos.

Novo socio francés en Rennes para abrir colaboración coma socio de envío e acollida de alumnado tanto de ciclos coma bacharelato e profesorado

Dentro do programa de mobilidade ERASMUS+ KA102 xurde un novo socio francés en Rennes para establecer mobilidades entre alumnado de ciclos coma bacharelatos e profesores/as tanto en réximen de envío como de acollida.

Dende a Asesoría de Emprendemento no Sistema Educativo e Programas Europeos FP nos instan a que lle comuniquemos se estaría interesado o IES Pedra da Auga en recibir profesorado ou alumnado e polo tanto establecer unha colaboración no futuro con eles.

Listado de países e cuantías económicas no proxecto ERASMUS + KA102 2016-2018

Se eres un alumno de 2º curso de ciclos medios, ou eres un alumno de 2º curso de FP Básica, ou eres un alumno de ciclos medios que has titulado recientemente ou eres un profesor do IES Pedra da Auga e te interesa facer algún tipo de intercambio dos recollidos no presente proxecto, podes consultar os seguintes arquivos para saber cales son os posibles países de acollida, as empresas intermediarias e a cuantía económica a precibir en función do tipo de mobilidade.

ERASMUS+ NEXT STATION. PROXECTOS DE MOBILIDADE

Resultado de imagen de o fse inviste no teu futuroO IES Pedra da Auga está a participar no convenio KA102 "NEXT STATION: IMPROVING PROFESSIONAL SKILLS IN GALICIA" que a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universita asinou coa Unión Europea.

O proxecto foi aprobado por 24 meses, do 4 de xullo de 2016 ao 3 de xullo de 2018. Mediante o convenio, o alumnado dos Ciclos Medios do noso centro terán a posibilidade de facer a FCT noutros países da Comunidade Europea.

O Programa ERASMUS+ fai a Consellería beneficiaria dunha subvención que facilita a seguintes mobilidades:

• 325 estudantes de ciclos formativos de grao medio
  • 20 mobilidades para estudantes de FP Básica