KA102 - 16/18

Desenvolvemento do programa Erasmus KA102+ 2016-18

Adxúntase unha presentación sobre o grao de desenvolvemento do proxecto Erasmus KA102+ no curso 2016-17 e as prazas vacantes que quedarían para o presente curso 2017-18

Programa eduemprende Actúa 2017 - 2018

Achégase a convocatoria do programa eduemprende Actúa 2017-2018. Este programa está dirixido a alumnado de centros sostidos con fondos públicos de Galicia de:

• Segundo curso de ciclos formativos de grado medio e superior das ensinanzas de formación profesional, deportivas ou de artes plásticas e deseño.
  • Bacharelato que estean a cursar "Economía".

Desenvolverase do 14 de novembro de 2017 ao 20 de marzo de 2018, os martes e xoves durante o período da actividade.

Subdirección Xeral de Formación Profesional

Difusión CV Europass - Histórico

Dende a Subdirección Xeral de FP remitimos a información recibida dende o SEPIE (Servicio Español para la Internacionalización de la Educación), que é a Axencia Nacional española, para a difusión dunha iniciativa de Europass (ERASMUS+)

Trátase de invitar ao noso alumnado de todos os niveis e modalidades educativas con idades comprendidas  entre os 14 e los 18 anos  para que  imaxinen e deseñen o CV dun personaxe histórico. Invítase aos alumnos a porse na pel do seu personaxe histórico favourito e imaxinar como deseñaría ese personaxe o seu CV europass.

O programa desenvolverase
entre o 10 de outubro e o 10 de novembro.

Achégase o documento explicativo do procedemento de participación.

Mobilidades para alumnado de ciclos medios que titulen en xuño de 2017 polo proxecto Erasmus KA102 2016-18

Publícase unha nova convocatoria de mobilidades para o alumnado de ciclos de grao medio que titulen en xuño de 2017 polo proxecto Erasmus + KA102 2016-2018.

Actualización da páxina web para a realización do europass

Adxúntase un arquivo coa dirección para realizar o europass que permite mais prestacións

Empresa intermediaria en Reino Unido para mobilidades de alumnado e profesorado

Adxúntase ficheiro adxunto cos datos da empresa intermediaria en Reino Unido para facilitar mobilidades de alumnado e profesorado en Reino Unido.

Alumnado seleccionado para realizar a FCT de marzo a xuño do 2017 nun país de Europa

Reunido o Comité de Seleccción de Programas Internacionais, os alumnos/as que van realizar a FCT de marzo a xuño do 2017 nun país de Europa son:

C.M. Xestión Administrativa: (Italia)

• Eva Álvarez Gómez
  • Iago Pino Revuelta
  • Hugo Quintela González

C.M. Instalacións Eléctricas e Automáticas: (Portugal)

• Arón Ucha Sousa

F.P. Básica Electricidade e Electrónica: (Portugal)

• Mitica Vasilica Durac
  • Brais Esteban Pérez Ledo

Alumnado que solicita realizar a FCT nun país de Europa acolléndose ao proxecto Erasmus + KA102 2016-18

Ciclo medio de xestión administrativa

• Eva Álvarez Gómez
  • Iago Pino Revuelta
  • José Manuel Ferreira Ferreira
  • Hugo Quintela González

Ciclo medio de electromecánica de vehículos

• Hugo Domínguez Pérez
  • José Carlos Domínguez Rodríguez
  • Iago Bouzó González
  • Juan José Ribeiro López

Ciclo medio de instalacións eléctricas e automáticas

Información sobre que é o EUROPASS e o Suplemento ao Europass

Dende a Consellería nos instan a que os alumnos/as de ciclos cubran o documento europass (curriculum vitae nun formato estandar para toda a Comunidade Europea) xa que é necesario se os alumnos queren participar en calquera proxecto de mobilidade ou solicitud de traballo nun país europeo.

Tamén temos que facilitarlle aos alumnos/as  de 2º curso de ciclos que titulan o suplemento ao europass xunto co boletín de notas para que poidan acreditar en español e inglés as capacidades acadadas e os traballos que poden desempeñar coa sua titulación.

Adxúntase un pdf coa información dos enlaces a ditos documentos.

Novo socio francés en Rennes para abrir colaboración coma socio de envío e acollida de alumnado tanto de ciclos coma bacharelato e profesorado

Dentro do programa de mobilidade ERASMUS+ KA102 xurde un novo socio francés en Rennes para establecer mobilidades entre alumnado de ciclos coma bacharelatos e profesores/as tanto en réximen de envío como de acollida.

Dende a Asesoría de Emprendemento no Sistema Educativo e Programas Europeos FP nos instan a que lle comuniquemos se estaría interesado o IES Pedra da Auga en recibir profesorado ou alumnado e polo tanto establecer unha colaboración no futuro con eles.