try another color:
I.E.S. Pedra da Auga

Ensino secundario

Primeira edición da Verbatalla

O pasado 12 de maio o alumnado de 1º ESO participou na Primeira edición da Verbatalla: un combate no que tiveron que demostrar que coñecían os verbos en galego e en castelán.
Álbum: 2020_2021 -> Verbatalla 2021

Entroido 2021

Álbum: 2020_2021 -> Entroido 2021

VISITA Ó INSTITUTO DE INVESTIGACIÓNS MARIÑAS DE VIGO

O martes 21 de xaneiro os alumnos de primeiro e segundo de bacharelato estivemos visitando o Instituto de Investigacións Mariñas de Vigo (IIM) pertencente ó Consello superior de Investigacións Científicas (CSIC). Aquí aprendemos da man dos profesionais cientificos, en que consiste ser científico/investigador, e que a ciencia e tamén unha saida profesional ó alcance de todos nós.Ademáis tivemos a oportunidade de visitar e subir a bordo do buque oceanográfico Sarmiento de Gamboa. Este buque con base en Vigo leva participado en numerosas campañas de investigación dos nosos mares e océanos, incluso na Antártida. Da man do capitán e do primeiro ofocial poidemos descubrir como é un buque destas caracteristicas dotado cos últimos avances tecnolóxicos.