Mercado Global

Ao remate da Lección 2, uns 70 alumnos e alumnas participaron nesta actividade. Tiveron que mercar e vender diversos obxectos, falando a língua que tiñan elexido. Un total de 12 línguas diferentes xuntáronse neste mercado, e os signos internacionais serviron para unha mellor comprensión. Máis de 60 alumnos de outros países (Finlandia, Holanda, Italia e Portugal) puderon tamén participar nesta actividade en maio de 2010. O seguinte videoclip amosa a preparación da actividade por parte dos nosos alumnos:

A cadea de televisión CUATRO TV emitiu a seguinte reportaxe para toda España no seu INFORMATIVO:

A canle privada galega, V-TV, realizou esta reportaxe:

en Vimeo Videos: CLIC

A Televisión Galega, TVG, tamén emitiu unha reportaxe sobre esta actividade:

agalega.info - Videos das noticias dos informativos da TVG

A principal cadea pública española, TVE1, emitiu unha reportaxe sobre o Mercado Global con alumnos estranxeiros

O programa completo da TVE1 (Informativo Territorial, sendo o Mercado Global a penúltima noticia, nos minutos 20 a 25) pode ser visto AQUI:

Diversos xornais tamén deron conta desta novedosa experiencia

El País (24 – 4- 2009)

La Voz de Galicia: (26 – 4 – 2009) , (24 – 11 – 2009) , (1 – 6 – 2010 , a) , (1 – 6 – 2010 , b)

O proxecto foi presentado en abril de 2009 ao Comisario Europeo de Multilingüismo

O proxecto tamén ten sido presentado en varias ocasións na Comisión de Educación do Parlamento Latinoamericano