IV CERTAME FILOSÓFICO INTERCENTROS: Repensar o amor

O pasado día 7 de marzo celebramos no centro IES PEDRA DA AUGA a entrega de premios do IV IV CERTAME FILOSÓFICO INTERCENTROS: Repensar o amor

¡Parabéns ás gañadoras deste ano!

ESO

• MODALIDADE A: JIMENA PILAR DA FONSECA
  • MODALIDADE B MARÍA RODRÍGUEZ VÁZQUEZ

BACH

• MODALIDADE A: DANA PINO CEBREIRO
  • MODALIDADE B: LAURA OTERO LÓPEZ

FP

• MODALIDADE A: SARA IBÁÑEZ CARRERA
  • MODALIDADE B: SARA IBÁÑEZ CARRERA
IV CERTAME FILOSÓFICO INTERCENTROS: Repensar o amor

Probas de acceso ao grao de Ciencias da Actividade Física e do Deporte na Universidade de Vigo 2024/2025.

Convocáronse as probas de aptitudes específicas para o acceso ao GRAO DE CIENCIAS DA ACTIVIDADE FÍSICA E DO DEPORTE, na Universidade de Vigo, para o curso 2024-2025.

Datas presentación de solicitudes

Do 8 de marzo ao 2 de abril

DATAS DAS PROBAS:

Taller de contacontos: "Conte avec moi"

O pasado xoves, 29 de febreiro, o noso alumnado de francés participou na actividade "Conte avec moi", na que puideron gozar e participar das narracións dos contos africanos de Samuel Mountoumnjou.

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR

Dende hoxe e ata o mércores 20 de marzo pódense solicitar prazas para estudiar o vindeiro curso no IES Pedra da Auga.

Os formularios de solicitude están ao dispór eiquí.

RELACIÓN DE VACANTES ESCOLARES OFERTADAS PARA O CURSO 2024/25:

Para cursar os niveis de ESO e Bacharelato no IES Pedra da Auga de Ponteareas.

1º ESO:  16 vacantes

2º ESO:  11 vacantes

3º ESO:  23 vacantes

4º ESO:  15 vacantes

1º DE BACHARELATO:

Xeral: 10 vacantes

Ciencias e Tecnoloxía: 8 vacantes

Seguridade viaria en francés (La securité routière)

O alumnado de 2º ESO de francés (segunda lingua estranxeira) quere concienciar sobre a importancia da seguridade viaria, xa sexa como condutor, motorista, ciclista ou peón. É por iso que, usando toda a súa creatividade e orixinalidade, sentíronse publicistas por un día e crearon estes carteis sobre "securité routiêre" para chamar a nosa atención.

La Francophonie

O departamento de francés organizou un concurso de colaxes para o alumnado de 1º de ESO sobre o tema de “La Francophonie". Os alumnos e as alumnas realizaron traballos creativos sobre as cidades que forman parte da francofonía e aprenderon así que o francés está presente nos cinco continentes e conta con máis de 300 millóns de falantes.

As gañadoras foron Ahinara Domínguez Franco de 1º A e Anxa Ucha García de 1º B polos seus colaxes sobre Lausanne e Paris respectivamente.

Parabéns a todos e todas polo esforzo!

La Francophonie 23/24

Piale en Burdeos

Presentación da estancia en Burdeos con motivo dun Piale de Juan Martínez

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS PARA PAIS, NAIS E TITORES LEGAIS

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS PARA PAIS, NAIS E TITORES LEGAIS NO IES PEDRA DA AUGA.

ALUMNADO QUE QUEIRA PEDIR PRAZA DA ESO: MARTES 23 DE XANEIRO ÁS 17:00 HORAS.

ALUMNADO QUE QUEIRA PEDIR PRAZA EN BACHARELATO: MARTES 27 DE FEBREIRO ÁS 17:00 HORAS.

Inditex CS ADM

30/11/2023 08:00