VII ENCONTRO DAS ESCOLAS ASOCIADAS DA UNESCO DE GALICIA

Baixo o lema: “A Educación ocupaun lugar central na consecución da Axenda 2030 para o Desenvolvemento Sustentable”, este Encontro tivo lugar no Pazo da Cultura de Pontevedra os días 1 e 2 de marzo e nel participou alumnado do noso centro de 2º ESO acompañados polas profesoras Rosa Pérez e Belén Jorge.

No acto inaugural o alumno Xián Rocha Moldes fixo un alegato en favor dunha educación pública e en valores.

Neste acto estivemos acompañados polo director do noso centro, Xosé Abilleira e polo Alcalde das Neves, Xosé Manuel Rodríguez Méndez.

O alumnado participante presentou os traballos que se están a realizar nos seus respectivos centros e logo participaron en diferentes obradoiros: música, creatividade, sustentabilidade, radio e deporte pola paz e remataron elaborando conclusións sobre os diferentes obradoiros.