O alumnado de 4º e 1º BAC visita Pontevedra

O alumnado de 4º ESO e 1º de Bacharelato desprazouse a Pontevedra o pasado venres 31 de marzo, onde realizou as seguintes visitas:

• Diario de Pontevedra, foron recibidos por Ramón Rozas documentalista e crítico de Arte, quen lles expuxo a historia deste xornal, e o día a día no mesmo.

• Charlas de D. Ernesto Filgueira, secretario da Asociación Centro Comercial Urbano Zona Monumental e con Dª Anabel Gulías concelleira de Promoción Económica de Pontevedra. Ambas ían encamiñadas a dar unha visión da cidade como núcleo comercial en defensa do pequeno comercio.

• Museo de Pontevedra: colección de Castelao e a Prehistoria

• Roteiro de Castelao : que trancorreu pola zona vella da cidade.

Alumnado na súa visita a Pontevedra

Alumnado na súa visita a PontevedraRelator explicando ao alumnadoVista dun monumento
Alumnado na súa visita a PontevedraAlumnado na súa visita a PontevedraAlumnado na súa visita a Pontevedra