Día: 20 decembro 2021. Postais Navideñas do Ciclo de FPB 1º y 2º

Postais Navideñas do Ciclo de FPB 1º y 2º: Día: 20 decembro 2021.
Apoio: Profesora Montserrat Santos Barroso e a Profesora Estefania
López Valcarcel

O alumnado do ciclo de Formación profesional básica de Ofimática de Oficina 1º e 2 ano, do Instituto, querendo desexar felices festas a todo o noso instituto,  elaboraron estas bonitas postais do Nadal no módulo de Ofimática e de Operacións auxiliares.

Para iso empregaron Follas de cálculo en Calc, pintando cela a cela cada unha individualmente, coma se fosen pintar pixel a pixel ou tamén chamado coloquialmente "punto de cruz dixital". Isto levo paciencia e minutos de entretemento que foron premiadas todas como as mellores postal.

O alumnado de FPB de 1º e 2º, decoraron as súas aulas con imaxes pixeladas feitas en Calc que foron
colocadas na cartera da entrada do instituto. Tamén crearon unha coroa do nadal con cables coaxial e UTP.
Ademáis da elaboración dunha árbore do nadal con cartón e adornos de material de  residuos tecnolóxico.
A finalidade de todo isto é deserxarlles a todos Bo nadal e feliz ano novo.