ORIENTACION

ORIENTACIÓN ACADÉMICA E PROFESIONAL

O departamento de orientación elaborou uns materiais para cada un dos cursos da ESO e 1º Bacharelato co fin de que alumnado e familias poidades “autorientaros” nestes momentos de educación non presencial. O propósito é que teñades toda a información académica e profesional necesaria para poder elixir a mellor opción para cada un de vós para o próximo curso. Unha vez que terminedes de ver as presentacións podedes contactar coas orientadoras do centro no correo electrónico:

orientacionotero.ourense@gmail.com

Se preferides contactar telefonicamente deixade nese correo electrónico o voso número de teléfono e contactarán con vós en canto sexa posible.

O material está á vosa disposición no blogue do departamento: blogueorientagal, no apartado “Oriéntate”. Tedes que entrar no curso no que estades este ano para decidir sobre o que vén.

Para levar a cabo este proceso de “autoorientación” sería recomendable que seguísedes as seguintes recomendacións:

1. Visionar as presentacións con alguén da vosa familia que poida acompañarvos no proceso, para intercambiar suxestións, opinións ou aspectos a ter en conta.

2. Se algunha ligazón non funciona, probade a empregar outros navegadores.

3. Traballar con estas presentacións por partes, non tentar asimilar toda a información dunha soa vez.

No apartado “Oferta educativa” da web do IES tedes os itinerarios deseñados polo centro para cada curso e colgarase un cartafol con información sobre algunhas das materias que podedes elixir nos diferentes cursos.

ORIENTACIÓN

Durante este período de docencia non presencial derivada da situación sanitaria que estamos a vivir, desde o departamento seguimos a traballar para que o proceso de orientación, adaptándonos á nova situación educativa, se vexa afectado da menor forma posible.

O noso blogue convértese na canle principal de información para alumnado, familias e profesorado. Recomendamos á comunidade educativa que o visite con frecuencia xa que se irá actualizando coas novas que se están producindo no ámbito educativo.

Proximamente, iremos colgando información relativa á orientación académica e profesional esencial na altura do curso na que estamos (elección de itinerarios e optativas en función de intereses profesionais e materias para cada curso, prazos de admisión e matrícula, solicitude de bolsas e axudas,...).

As accións de orientación individualizada, e querendo dar resposta ás preguntas que poidan xurdir durante este tempo,  faranse a través de correo electrónico. O enderezo para o contacto coas orientadoras, Isabel e María, é o seguinte:

• orientacionotero.ourense@gmail.com.

Desde aquí queremos mandar unha mensaxe de ánimo a todo o noso alumnado así como tamén ás súas familias e ao profesorado, traballando todos baixo unas condicións emocionais ás que non estamos acostumados.

Podedes consultar tamén as seguintes orientacións do Colexio Oficial de Psicólogos de Galicia, por ser vos serven de axuda:

Xunt@s imos poder con isto!