Automoción

Javier Gándara Bermúdez

Javier Rouco Pintor

Antonio Tarrío Rozas

FP INNOVA 2017 - "Fabricación dunha maqueta didáctica dun motor HDi de Citroën"

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, despois do éxito da primeira edición, organiza novamente o Congreso de Innovación na Formación Profesional, que terá lugar os días 10, 11 e 12 de maio na Cidade da Cultura de Galicia.

O congreso contará cunha zona expositiva, na que se amosarán algúns dos proxectos de innovación tecnolóxica e didáctica desenvolvidos por centros galegos de formación profesional, así como proxectos resultantes do Plan de Emprendemento no Sistema Educativo de Galicia, eduemprende.
O I.E.S Nº1 DE ORDES participa como gañador dun premio FP Innova no ano 2016. Nesta ocasión presenta:
" Fabricación dunha maqueta didáctica dun motor HDi de Citroën", coa colaboración de Motorcar Ordes S.L. e Desguaces Rutabella S.L.

Fabricación maqueta didáctica inxección directa gasolina Golf VI

Se entras nesta imaxe verás un video moi interesante

Concurso Jóvenes técnicos en automoción

Concurso Jóvenes Técnicos en Automoción.

Os alumnos do IES Nº1 de Ordes acadaron o 3º e 4º posto do concurso "Jovenes Técnicos en Automoción 2016" . É a terceira ocasión en que estudantes da familia profesional de Transporte e Mantemento de Vehículos do IES Nº1 de Ordes acadan a fase final neste concurso de carácter nacional no que compiten os mellores estudantes de Ciclos Formativos de España. O Xoves día 19 de Maio celebrouse a fase final nas instalacións da escola de formación de Mercedes-Benz en Madrid e organizado pola fundación Comforp e co patrocionio de grandes empresas como Michelin, Bosch, Cesvimap, SMC, Sidilab, Smart, Mercedes-Benz...

Videos de Automoción

Estamos participando en el concurso “Jóvenes Técnicos en Automoción 2016”
El objetivo consiste en conseguir que visionen el trabajo presentado el mayor número de personas posible, para ello, tendrán que entrar para visionar el vídeo en las siguientes imágenes

Con ésto se podrán alcanzar hasta 200 puntos, lo que supone el 20 % de la puntuación total del concurso necesaria para acceder a la fase final en la escuela de formación de Mercedes-Benz.
El vídeo que obtenga más visitas entre el 8 de abril al 30 de abril obtendrá los 200 puntos. Por favor visionad nuestros vídeos y compartidlo en vuestro facebook.

Muchas gracias!!!!