VISITA DO PROFESOR ANXO CARRACEDO AO IES Nº1 DE ORDES

O venres 8 de febreiro Anxo Carracedo visitou o noso centro para falarnos do seu traballo, na conferencia “Pescando xenes”. É profesor de Medicina Legal, Ética Médica e Bioloxía Molecular na facultade de Medicina e Odontoloxía da Universidade de Santiago de Compostela. Na actualidade, como director da Fundación Pública Galega de Medicina Xenómica e Xefe de grupo do CIBER de enfermidades raras, coordina o grupo de Medicina Xenómica que consta de 10 unidades de investigación, no que traballan 150 persoas e varias plataformas tecnolóxicas.

O profesor Carracedo fixo primeiramente un repaso á súa vida persoal, académica e profesional, para centrarse logo no seu labor investigador e, finalmente, acabou por animar ao alumnado a que por medio dos seus estudos e dedicacións procure a felicidade.

Acto de graduación de 2º Bacharelato

O xoves 26 de maio celebraremos a

graduación de 2º de Bacharelato

Na casa Casa de Cultura de Ordes ás 19:00 horas terá lugar o acto de graduación das alumnas e alumnos de 2ºde Bacharelato. Tamén se fará entrega do V Premio de Poesía Carme Villaverde á gañadora, Alba Carnota Amor, alumna do CPI Pontecarreira.

CÚPULAS DE LEONARDO

O alumnado do IES nº1 de Ordes crea cúpulas de Leonardo

MÁIS IMAXES

CUPULAS DE LEONARDO

O ALUMNADO DO IES Nº1 DE ORDES CONSTRUE CÚPULAS DE LEONARDO COA AXUDA DO PROFESORADO DE MATEMÁTICAS.

FIOS FORA

O xoves 17 de marzo proxéctase, no salón de actos, o documental sobre a historia do textil galego "FIOS FORA".

Contaremos coa presenza das súas dúas directoras Adriana P. Villanueva e Sabela Iglesias

Resultado de imagen de documental fios fora

SEMANA CULTURAL

SEMANA  CULTURAL  4 - 8 ABRIL

-Charla informativa e divulgativa de ex parlamentarios galegos

-Conferencia “Multiculturalidade e igualdade”,

por María Xosé Agra, profesora da USC

-Conferencia

“A nosa cara como medio de comunicación: unha aproximación á estética do Século XXI”,

por  José María Suárez Quintanilla, profesor de USC

-Conferencia

“De campaña electoral na antiga Roma”,

Por Ana Suárez Piñeiro, profesora da USC

-Obradoiro de portugués

-Conferencia de Antonio Mouriño, profesor de Química Orgánica da USC

-Casa da Cultura

-Charla  “Mass media e educación emocional”,

por Miguel Vázquez Freire

V Premio de Poesía Carme Villaverde

V Premio de Poesía "Carme Villaverde"

O Instituto Nº1 de Ordes convoca a quinta edición do Premio de Poesía, en lembranza da profesora Carme Villaverde Raña.

Poderán participar alumnos e alumnas de ESO, Bacharelato, ESA e Ciclos Formativos que cursen estudos en Galicia e non teñan cumpridos 20 anos a 31 de decembro de 2015. Presentaranse tres composicións, con liberdade de metro e rima, orixinais, inéditas e escritas en lingua galega.

O prazo de presentación remata o 29 de abril de 2016 ás 14:00 horas.

Concederase un único premio de 400 euros.

Cartel do Premio de Poesía Carme Villaverde

MAIS INFORMACIÓN NO SEGUINTE ENLACE