Premio de Poesía Carme Villaverde

VIII PREMIO DE POESÍA CARME VILLAVERDE

O IES Nº1 de Ordes convoca a oitava edición do Premio de Poesía Carme Villaverde, dotado cun único premio de 400 euros.

A participación está aberta a todas as alumnas e alumnos de ESO, bacharelato, ESA e ciclos formativos que cursen estudos en Galicia.

Presentaranse tres composicións escritas en lingua galega, orixinais e inéditas. O prazo de presentación remata o 26 de abril de 2019 as 12:00 horas.

Máis información no seguinte enlace

V Premio de Poesía Carme Villaverde

V Premio de Poesía "Carme Villaverde"

O Instituto Nº1 de Ordes convoca a quinta edición do Premio de Poesía, en lembranza da profesora Carme Villaverde Raña.

Poderán participar alumnos e alumnas de ESO, Bacharelato, ESA e Ciclos Formativos que cursen estudos en Galicia e non teñan cumpridos 20 anos a 31 de decembro de 2015. Presentaranse tres composicións, con liberdade de metro e rima, orixinais, inéditas e escritas en lingua galega.

O prazo de presentación remata o 29 de abril de 2016 ás 14:00 horas.

Concederase un único premio de 400 euros.

Cartel do Premio de Poesía Carme Villaverde

MAIS INFORMACIÓN NO SEGUINTE ENLACE