TERESA GONZÁLEZ COSTA VISITA O CENTRO

O mércores 27 de febreiro, o alumnado de 1º ESO recibiu a visita de Teresa González Costa, a autora dunha das novelas que este ano ten entre mans o noso alumnado máis miúdo. A obra en cuestión é A filla do ladrón de bicicletas (Xerais, 2010).

A escritora achegounos dunha forma moi dinámica ao mundo de Serafina, a inqueda protagonista dunha novela onde o afán de superación e a capacidade de esforzo son elementos fundamentais. Teresa axudounos a comprender mellor todo os xogos de palabras que inundan o seu libro e tamén nos guiou para descubrir nel algunhas pistas autobiográficas. Despois desta xornada temos un novo reto: ler a súa última novela, A noite das bicicletas (Xerais, 2018).

Curso 2013/2014

Para ver todas as actividades organizadas polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega consultade o noso blog premendo na imaxe