AXUDAS PARA O MATERIAL ESCOLAR E LIBROS.

ABERTO O PRAZO PARA A SOLICITUDE DE AXUDAS

PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR,

E PARA PARTICIPAR NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

ATA O 23 DE XUÑO.

MÁIS INFORMACIÓN

DESCARGA O MODELO DE SOLICITUDE

Gañador do VI Premio de Poesía Carme Villaverde

11/05/2017 11:21

Xa temos gañador do VI Premio de Poesía Carme Villaverde

O xurado decidiu outorgar o premio á obra Diván no Teucro, cuxo autor é Anxo Bello Solla, alumno de 2º de bacharelato do IES Mendiño de Redondela.

Noraboa¡¡¡¡¡

1º e 4º posto en IMATXINA

06/04/2017

A Fundación Escola Rosalía e a Fundación Barrié, co asesoramento pedagóxico de AGAPEMA (Asociación Galega de Profesores de Educación Matemática), organizou a XIII Edición de IMATXINA coa participación de máis de 3000 estudantes entre as sedes da Coruña e Vigo.
En Imatxina poténciase sacar as matemáticas das aulas e achegalas á sociedade dende un punto de vista manipulativo e participativo, e favorecer o uso de materiais didácticos para o tratamento dos distintos contidos matemáticos.
Dentro desta actividade existe un concurso, chamado Ligamats, que consiste en resolver diversos retos nun tempo limitado. Nesta edición participaron máis de 84 grupos, entre eles dous equipos de catro estudantes do IES nº 1 de Ordes: un grupo de 1º ESO formado por Daniel Gómez Sánchez, Diego Iglesias Fraga, Valentín Souto Parceiro e Julio Stutt Castro, que quedaron clasificados en 4º lugar,  e un grupo de 4º ESO formado por Iván Blanco Calviño, Sergio García Vázquez, Sara Míguez Pais e Pablo Stutt Castro, que quedaron clasificados en 1º lugar.

Concurso Jóvenes técnicos en automoción

Concurso Jóvenes Técnicos en Automoción.

Os alumnos do IES Nº1 de Ordes acadaron o 3º e 4º posto do concurso "Jovenes Técnicos en Automoción 2016" . É a terceira ocasión en que estudantes da familia profesional de Transporte e Mantemento de Vehículos do IES Nº1 de Ordes acadan a fase final neste concurso de carácter nacional no que compiten os mellores estudantes de Ciclos Formativos de España. O Xoves día 19 de Maio celebrouse a fase final nas instalacións da escola de formación de Mercedes-Benz en Madrid e organizado pola fundación Comforp e co patrocionio de grandes empresas como Michelin, Bosch, Cesvimap, SMC, Sidilab, Smart, Mercedes-Benz...