EXCURSIÓN DO ALUMNADO DE RELIXIÓN DE 4º Á DIOCESE DE TUI-VIGO

O luns 7 de outubro, nunha xornada na que o bo tempo acompañou, o alumnado de 4º de ESO visitou a Diocese de Tui- Vigo

MÁIS

APÚNTATE AO CLUB DE LECTURA!!!!!

Aberto o prazo de inscripción para unha nova tempada do club de lectura do IES Ordes. Se che gusta ler non podes deixar de participar.

CARTEL ANUNCIADOR

MÁIS INFORMACIÓN

ERASMUS+ WINK. CAMIÑO A ESCOCIA

Xa se achegan as datas para a primeira mobilidade na que profesorado dos distintos centros que participan no proxecto, se formarán en destrezas orais en inglés e no que observarán o funcionamento de centros escoceses. Tamén se procurará facer contactos para a participación dos centros en futuros proxectos internacionais.

O pasado xoves 3 de outubro as persoas participantes tiveron unha reunión no CAFI en Santiago de Compostela, para preparar a mobilidade.

PRÁCTICAS DE FP NO EXTRANXEIRO - PROGRAMA ERASMUS +

Aberta convocatoria para a realización das prácticas de FP no estranxeiro.

MÁIS INFORMACIÓN

Benvida

LOCALIZACIÓN

FEIRA MATEMÁTICA

34 alumn@s do IES nº1 de Ordes, xunto con algúns profesor@s do departamento de Matemáticas, particiron na XIII Feira Matemática que tivo lugar o pasado 30 de marzo no Palexco en Coruña.