Secretaría, Impresos

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 19/20 - LISTAXES DEFINITIVAS

Publícanse as listaxes definitivas de alumnado admitido. Contra a relación definitiva, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

REPARTO DE FROITA NOS RECREOS

De acordo co programa do FOGGA (Consellería de Medio Rural) de consumo de froita fresca, castañas e leite nos centros escolares, no que participamos, entre os días 2 e 15 de maio repartiremos froita para todo o alumnado durante os períodos de recreo.

Admisión alumnado curso 19/20

Premendo nos enlaces poderedes visualizar as listaxes correspondentes ao procedemento de admisión de novo alumnado para o curso seguinte.

EXAMES DE PENDENTES - 2019

Na semana do 6 ao 9 de maio, vanse celebrar os exames das materias pendentes de cursos anteriores.

Os exames realizaranse en horario lectivo.

pendentes

ELECCIÓN REPRESENTANTES DE PAIS/NAIS DO ALUMNADO AO CONSELLO ESCOLAR

Segundo acordo da  Xunta Electoral, o próximo martes día 27 de novembro, en horario de 18:10 a 20:30 horas, celebrarase neste Centro a votación para a elección de representantes dos pais, nais ou titores/as legais do alumnado no Consello Escolar do IES. Para participar na referida votación procederase da seguinte forma:

ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

De acordo coa Resolución do 25 de setembro de 2018, conxunta da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da

SERVIZO DE CAFETERÍA

Xa podemos facer uso da cafetería.  Desde esta semana en diante funcionando a pleno rendemento.