Secretaría, Impresos

SETEMBRO CURSO 2018/19

Achegamos información das datas de exames, entrega de notas, devolución de libros do fondo solidario e matrícula de setembro.

LISTAXES PROVISIONAIS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

De acordo coa ORDE do 3 de maio de 2019 da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20, publícanse as listaxes provisionais de persoas beneficiarias de libros de texto do fondo solidario e a listaxe provisional de solicitudes excluídas.

As persoas interesadas poderán reclamar ata o día 15 de xullo ás 13:00 horas.

As listaxes definitivas publicaranse o 13 de setembro de 2019.

Unha vez publicadas as listaxes definitivas, poderán recollerse os vales de axuda pola contía concedida en cada caso.

LISTAXES PROVISIONAIS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

De acordo coa ORDE do 3 de maio de 2019 da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20, publícanse as listaxes provisionais de persoas beneficiarias de libros de texto do fondo solidario e a listaxe provisional de solicitudes excluídas.

As persoas interesadas poderán reclamar ata o día 15 de xullo ás 13:00 horas.

MATRÍCULA CURSO 19-20

O ALUMNADO QUE APROBOU TODAS AS MATERIAS NA CONVOCATORIA ORDINARIA DE XUÑO OU QUE PROCEDE DE PRIMARIA DEBERÁ MATRICULARSE OS DÍAS 1, 2 E 3 DE XULLO (entre as 9:30 e as 13:30 horas).

XORNADA DE INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS. TRANSICIÓN DE PRIMARIA Á ESO

O IES Nº1 A Estrada invita ás familias dos centros de Educación de infantil e primaria adscritos, a coñecer as nosas instalacións e a proporcionarlles información de interese sobre a nova etapa.
A reunión terá lugar o martes, día 28 de maio ás 19:00 h na biblioteca do noso centro.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2019/2020

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 19/20 - LISTAXES DEFINITIVAS

Publícanse as listaxes definitivas de alumnado admitido. Contra a relación definitiva, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

REPARTO DE FROITA NOS RECREOS

De acordo co programa do FOGGA (Consellería de Medio Rural) de consumo de froita fresca, castañas e leite nos centros escolares, no que participamos, entre os días 2 e 15 de maio repartiremos froita para todo o alumnado durante os períodos de recreo.