Educación física, Novas Educación Física, Traballos Alumnos Edu. Fis.

ALUMNOS DE 3* E 4* PARTICIPAN NA COMPETICIÓN ZONAL DE BÁDMINTON

Alumnos que participaron na xornada deportiva de bádminton o martes 14 con alumnos do García Barrros, Inmaculada Concepción de Silleda, Laxeiro de Lalín e Santa Lucía de Moraña

badmintong 2019

CROSS 2018

O alumnado do noso IES participou o pasado 5 de decembro na carreira pedestre escolar nas categorías  infantil e cadete, masculino e feminino.

Destacaron as actuacións de Valeria Palomba, segunda na categoría cadete e Irene Aguirre en categoría infantil

18-19 CROSS  (7)

BÁDMINTON: FINAL DE DOBRES

NA FINAL DE DOBRES NO CAMPIONATO DO NOSO CENTRO VENCERON OS ALUMNOS MANUEL FUENTES E CHRISTIAN RAMOS.

MENTRAS QUE CHEGARON A FINAL OS ALUMNOS EDUARDO CASTRO E MIGUEL OTERO

CAMPIONATO PROVINCIAL DE BÁDMINTON ESCOLAR

Fantástica actuación dos alumnos que asistiron ao Campionato Provincial de Bádminton Escolar:

Alejandro Nogueira quedou campeón.

Rafael Fortes acadou a 4ª posición.

Antía Expósito foi 5ª.

Esteban Amigo e William Cabaleiro foron 9º e 10º respectivamente.

De esta maneira Alex, Rafa e Antía conseguiron a clasificación directa para o campionato galego mentras que Esteban e William esperarán a súa oportunidade como reservas.

Parabéns para estos bos deportistas do centro.

EQUIPOS COMPETICIÓN FÚTBOL

COMEZ A LIGA INTERNA DE FÚTBOL.

A CONTINUACIÓN TENDES OS EQUIPOS INSCRITOS PARA XOGAR A LIGA  NOS RECREOS

3º - 4º E. S. O.