Novas Erasmus+

06/02/2018 10:30
06/02/2018 11:20

Cartel erasmus

Convocatorias mobilidade FCT Erasmus+ (abril-xuño 2018)

Convocatoria para a asignación de bolsas de mobilidade para FCT para o alumnado de:

FP BÁSICA, CICLOS MEDIOS E CICLOS SUPERIORES
ABRIL-XUÑO DE 2018

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, a través da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa abre unha convocatoria para asignar bolsas de mobilidades para prácticas de FCT para alumnos de Formación Profesional Básica, Ciclos Medios e Superiores no estranxeiro durante o presente curso, con destino en calquera dos CIFP e IES participantes no proxecto.

• 325 mobilidades de alumnado FCT (11 semanas)

• 20 mobilidades FP Básica (5 semanas)

• 37 prazas profesorado acompañante (7 días)

• 50 mobilidades titulados (6 meses)

FP BASICA

O proxecto consiste na realización dunha mobilidade de CINCO SEMANAS de prácticas, NON REMUNERADAS, en empresas relacionadas cos estudos cursados nas familias profesionais ofertadas no IES Muralla Romana.

Nos documentos adxuntos pódense consultar os requisitos e as achegas económicas para os estudantes e a solicitude

CICLOS MEDIOS

O proxecto consiste na realización dunha mobilidade de ONCE SEMANAS de prácticas, NON REMUNERADAS, en empresas relacionadas cos estudos cursados nas familias profesionais ofertadas no IES Muralla Romana.

A súa finalidade é proporcionar aos beneficiarios a oportunidade de ter unha experiencia formativa no ámbito laboral no estranxeiro, perfeccionar o coñecemento doutro idioma e coñecer outras culturas e modos de vida. As prácticas, no seu caso, contabilízanse como horas do módulo de FCT do ciclo correspondente. Dirixido a alumnado de Ciclos Medios que inicia as prácticas de FCT en abril de 2018.

No documento adxunto podense consultar os requisitos e as achegas económicas para os estudantes.

CICLOS SUPERIORES

O proxecto de mobilidades 2017-1-ES01-KA103-037769 permite ó centro facer a oferta de oito (8) bolsas de mobilidades para prácticas de FCT para alumnos de Ciclos Superiores de Formación Profesional no estranxeiro.

O IES Muralla Romana participa tamén no consorcio PraxEuropa, en virtude do cal ten asinada unha (1) bolsa de mobilidade para prácticas de FCT para alumnos de Ciclos Superiores de Formación Profesional no estranxeiro.

O proxecto consiste na realización dunha mobilidade de un máximo de ONCE SEMANAS de prácticas, NON REMUNERADAS, en empresas relacionadas cos estudos cursados nas familias profesionais ofertadas no IES Muralla Romana.

Máis información: Despacho de FCT/Programa Erasmus

ERASMUS+ REUNIÓN INFORMATIVA PROGRAMAS EUROPEOS

22/11/2019 11:20
22/11/2019 12:40

Reunión informativa programas europeos, ERASMUS+

DESTINATARIOS/AS: alumnado de ciclos superiores.

LUGAR: Salón de actos do IES Muralla Romana

DÍA: 22 de novembro

HORARIO: 11,20h / 12,40h

Pódese consultar máis información pinchando aquí.

Reunión informativa PROGRAMAS EUROPEOS

25/10/2019 10:30
25/10/2019 11:20

Ver en grande - pdf

[Ver ampliado o cartel]

Momento da charla  Momento da charla Momento da charla

Bolsas MECD para movilidade Erasmus+ (curso 2015-2016)

Erasmus.es para o curso 2015-2016
FORMACIÓN PROFESIONAL DE GRAO SUPERIOR
AXUDAS ECONÓMICAS (BOLSAS MECD)
BASES REGULADORAS E CONVOCATORIA

O prazo de solicitudes é de 30 días naturais a partir do 30 de abril ata o 29 de maio inclusive.

Neste sentido, dende as 00:00 horas do xoves 30, estará dispoñible na sede electrónica do Ministerio, o formulario a encher polo estudante no seguinte enlace: https://sede.educacion.gob.es/tramite/login/inicio.jjsp?idConvocatoria=648

As unidades de tramitación das axudas Erasmus.es están nas Comunidades Autónomas, e son as mesmas que tramitan as Bolsas Xerais.

Orde ECD/761/2015, de 27 de abril, pola que se establecen as bases reguladoras da convocatoria de axudas Erasmus.es, financiadas polo Ministerio de Educación, Cultura e Deporte no marco do Programa Erasmus+, para a mobilidade de estudantes de institucións de educación superior, e apróbase a convocatoria en concorrencia competitiva correspondente ao curso académico 2015-2016.

Orde

Máis información: Despacho de FCT/Programa Erasmus