Media xornada

Adaptación do calendario

Aviso para facer a FCT a media xornada

FCT A MEDIA XORNADA

Se algún alumno/a quere facer as prácticas a media xornada, ten que comunicalo para organizar o proceso e solicitar autorización á Consellaría.

LEXISLACIÓN
DOG 8 de marzo de 2007 - Orde do 28 de febreiro de 2007 pola que se regula o módulo profesional de formación en centros de traballo da formación profesional inicial, para o alumnado matriculado en centros educativos da Comunidade Autónoma de Galicia.
f) Adaptación do calendario para o alumnado matriculado no réxime de persoas adultas ou traballadores e traballadoras con matrícula no réxime ordinario, cunha duración mínima de catro horas por xornada ao longo de cinco xornadas semanais. Acreditarase coa copia de contrato de traballo vixente durante o período previsto para a estadía formativa e subscrito con empresa distinta da titular do centro de traballo de acollida para a FCT.