Bioloxía e Xeoloxía

PROGRAMACIÓN DEPARTAMENTO DE BIOLOXÍA E XEOLOXÍA CURSO 19/20

Nos documentos que se achegan podedes consultar o resumo da programación para o presente curso das materias de BIOLOXÍA E XEOLOXÍA DE 1º ESO, 3º ESO e 4º ESO, así como da materia de CULTURA CIENTÍFICA. E o plan de recuperación das materias pendentes.

PROGRAMACIÓN DO DEPARTAMENTO BIOLOXÍA E XEOLOXÍA 2018/19

11/12/2018 10:58

PROGRAMACIÓN DO DEPARTAMENTO DE BIOLOXÍA E XEOLOXÍA

DEPARTAMENTO DE BIOLOXÍA E XEOLOXÍA CURSO 2013-14

MEMBRO/S DO DEPARTAMENTO

Leonor Prieto Palmeiro (Xefa do Departamento e Xefa de Estudos)

José Manuel Suárez Lijó (C. Abalar)

Modificacións a programación do departamento de Bioloxía e Xeoloxía para o terceiro trimestre do curso 2019/20

Nos adxuntos que se achegan podedes consultar as modificacións as programacións das materias de Bioloxía e Xeoloxía, e de Cultura Científica.

SAÍDA DIDACTICA A COSTA DE DEXO

SAÍDA DIDÁCTICA A COSTA DE DEXO.

Os alumn@s de 1º ESO, fixerón este venres día 9 de marzo de 2018, unha saída a costa de Dexo, organ

izada polo departemento de Bioloxía e Xeoloxía, coa finalidade de ver no noso entorno próximo

os contidos que estamos a estudar na materia de Bioloxía.

O ponente, Francisco Canosa Martínez, (http://rutasxeoloxicasdegalicia.blogspot.com.es/) explicounos a orixe das rochas que  atopamos, e a diferencialas. Mostrounos os pliegues que diferenciou das fallas. Poidemos ver no sitio unha fractura xeolóxica. Aproximounos o modelo xeolóxico de como estaría a nosa costa dentro de 120.000 anos. Explicounos a construcción do solo, e a ersión do litoral, coa formación de furnas e bufadoiros.

Eclipse de Sol en Mosteirón, 15/03/2015

O día 15 de marzo do 2015, tivo lugar un fenémeno astronómico, que pese a ser frecuente, non é doado de ver, xa que xeográficamente está limitado, é so algunhas veces coincide o fenómeno coa nosa localidade.

Un grupo de alumnos e membros da comunidade educativa, pais, persoal de servicio e profesores, citámonos no centro co fin de disfrutar deste acontecemento.

Eclipse de Sol en Mosteirón, 15/03/2015 on PhotoPeach

Proba photopeach