Educación Plástica e Visual

PROGRAMACIÓN DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN PLÁSTICA E VISUAL

10/12/2018 11:43

PUBLICACIÓN DA PROGRAMACIÓN DO DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN PLÁSTICA E VISUAL 2018/19

DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN PLÁSTICA E VISUAL CURSO 2015-16

MEMBRO/S DO DEPARTAMENTO

Natalia Veira Pol (Xefa do Departamento)

Visita a exposición de Graciela Iturbide na Fundación Barrié

28/11/2018 19:31

Onte á mañá, o alumnado de 3º da ESO achegouse á Fundación Barrié nunha saída organizada polo departamento de Educación Plástica e Visual para coñecer a obra da fotógrafa mexicana Graciela Iturbide. Fixemos un percorrido guiado pola súa obra, que se move entre o documental e o poético, e parámonos especialmente a mirar os retratos dos pobos indíxenas de México nos que a muller ten un papel moi destacado.

Despois de facer a visita guiada continuamos cun taller no que traballamos o simbolismo tendo como inspiración algúns dos retratos de Graciela.
Pasámolo moi ben e aprendemos moitas cousas desta marabillosa fotógrafa e da súa forma de observar a realidade a través da súa cámara. Mentres esperamos os resultados dos retratos feitos no taller deixámosvos unha mostra dos momentos vividos.

RETRATOS DE SADA

Aquí tedes o video resumo do traballo de fotografía feito polos alumnos de 4º ESO ( curso 2012-13), así como a exposiciónn de fotografia "RETRATOS DE SADA" que estivo exposta na Capela de San Roque (Sada- A Coruña)

OBRADOIRO DE FOTOGRAFÍA CON JOSÉ CARUNCHO

OBRADOIRO DE FOTOGRAFÍA

Temos o luxo de contar no noso Instituto co fotógrafo coruñés José Caruncho para realizar un obradoiro de fotografía análoxica en branco e negro. Unha fermosa experiencia sen dúbida para adentrarnos nas posibilidades da fotografía dende a concepción ata a ampliación e reprodución en papel fotográfico. Realizarase cos alumnos de informática de 4º da ESO ao longo de 4 sesións, rematando no mes de xuño. O vindeiro venres 8 de marzo dará comenzo en horario de 11.20 h ata as 14.10 h . Os alumnos xa realizaron unha primeira incursión na súa obra e plasmárona na presentación que figura abaixo, para que toda a comunidade educativa e sobre todo os que non coñecen a Caruncho, poidan facerse unha idea do seu labor fotográfico, vinculado maioritariamente a Galicia.

Ademais deste obradoiro para 4º da ESO, está proxectado facer unha práctica para os alumnos de, os cales, xa realizaron unha unidade temática dedicada á fotográfica, na materia de Educación Plástica e Visual. Nesa práctica o alumnado poderá coñecer e traballar coa cámara de placas que traerá o propio fotógrafo.

Por último queremos agradecer ao CGAI o apoio para poder levar a cabo estas actividades no noso Centro e en todos aqueles nos que se está desenvolvendo "Fotografía en curso", e que supón abrirnos a outras posibilidades de ensinar e de aprender moi cercanas ao feito cultural que nos rodea.

Departamento de Educación Plástica e Visual

Podedes ver a presentación de J. Caruncho no seguinte arquivo adxunto

VISITA Á FUNDACIÓN BARRIÉ - PRIMEIRO DE ESO

O pasado 14 de marzo, os alumnos de primeiro de ESO foron visitar á Fundación Barrié. Ademáis de ver as obras de arte moderna que expoñen, fixeron o obradoiro de "La pintura se expande".

Aquí tedes un vídeo demostrativo do que fixeron:

JEFF WALL

Jeff Wall. The Crooked Path

Visita dos de terceiro de ESO ao Centro de Arte Contemporánea. Santiago de Compostela.