DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN FÍSICA CURSO 2019-20

MEMBRO/S DO DEPARTAMENTO

Carlos Conde Mayo (Xefe do Departamento)

Nos documentos adxuntos podedes consultar a programación das materias de educación física para 1º, 2º, 3º e 4º da ESO, e para a materia de ESTILOS DE VIDA SAUDABLES de 2º ESO

Modificacións a programación de educación física para o curso 2019/20

Podedes consultar as variacións sufridas na programación da materia nos adxuntos que atoparedes máis abaixo.

PATINAXE 2010-2011

Os alumnos e alumnas de 1º e 2º de ESO do IES Mosteirón participaron an actividade de patinaxe organizada polo Departamento de Educación Física para o curso 2010-2011. A actividade realizouse o  venres 4 de febreiro ás 12:00 no Coliseo da Coruña, participando en total 105 alumn@s. Acompañaron ao alumnado os seguintes profesores: Mariajo, José Manuel, Paloma e Paqui. Os rapaces gozaron da experiencia da patinaxe sobre xeo e a maioría estarían dispostos a participar de novo o curso que vén.

patinaxe no coliseo

Alumno de 1º de ESO facendo un pequeno descanso

patinaxe no coliseo

Un grupo de alumnos de 1º de ESO coa indumentaria de rigor.

FINALIZA A LIGA DE FÚTBOL SALA

Como en anos anteriores, este curso 2009/10, celebramos a liga interna de fútbol sala coa participación inicial de once equipos de todos os niveis.Despois da primeira volta clasificáronse os equipos de 2º A, 2º B, 3º A e 3º B, quedando na seguinte orde:

4º clasificado: Equipo de2º B

3º clasificado: Equipo de3º B

2º clasificado: Equipo de2º A (2)

1º clasificado: Equipo de3º A

PARABÉNS AOS CAMPIÓNS DE  3º A :Damián , Abel, Mauro,Alberto e Manel.

FÚTBOL1          foto fútbol 2

BALONCESTO