Fondo Libros, Axudas libros e Axudas materiais

LISTAXE PROVISIONAL FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2019/20

books

INFORMACIÓN IMPORTANTE:

- Só hai dous días de reclamacións: 12 e 15 de xullo.

- As listas definitivas non sairán ata o 13 de setembro.

- O alumnado que teña materias para setembro deberá entregar os libros pendentes os días dos exames.

- Datas de recollida do vale de material dos/as alumnos/as que aprobaron todo en xuño e lles asignaron un mínimo de 6 libros: desde o 17 de xullo ata o 31 de xullo (se non poden vir nestas datas, poden recollelos en setembro).

IMPORTANTE: para recoller o cheque do fondo libros é preciso que veña a persoa que o solicitou. Se o solicitante non puidese acudir, o seu representante  debe traer unha autorización do solicitante e a fotocopia do DNI do solicitante. Nesta ligazón pode obter o modelo de autorización.

-  Para o alumnado con materias pendentes deberán esperar á publicación da lista definitiva en setembro.

LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS

LISTAXE PROVISIONAL EXCLUÍDOS

FONDO SOLIDARIO: AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

ORDE do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

Ligazóns: Solicitude (Anexos I e II)               DOG 21 de maio

O prazo para a presentación remata o 22 de xuño.

RESUMO DAS INSTRUCCIÓNS (Neste resumo non aparece toda a información publicada no DOG. Só algúns puntos relevantes para a entrega e trámite de solicitudes)

LISTAXE PROVISIONAL FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUÍDOS

O PRAZO PARA RECLAMACIÓNS ÁS LISTAXES REMATA O DÍA 18 DE XULLO.

O ALUMNADO QUE TEÑA MATERIAS PARA SETEMBRO DEBERÁ ENTREGAR OS LIBROS PENDENTES O DÍA DO EXAME.

OS SOLICITANTES ADMITIDOS EN XULLO DAS AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR PODERÁN RECOLLER O CHEQUE:

- DESDE O 18 DE XULLO ATA O 31 DE XULLO

- A PARTIR DO 1 DE SETEMBRO

Convocatoria Fondo Solidario Libros de Texto

No DOG do día 22 de maio de 2017 pubícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

Anexo.

LISTAXES DEFINITIVOS DE FONDOLIBROS (1º E 3º DA ESO)

LISTAXES DEFINITIVOS DE FONDOLIBROS: ADMITIDOS* E EXCLUIDOS.

O 22 de setembro os departamentos comezaron a entrega de libros correspondentes ao Fondo.

*Na listaxe definitiva xerada pola Xunta e publicada nesta páxina non se inclúen necesariamente todos os libros que o alumno vai recibir, polo tanto, é prioritario que non merquen aínda os libros que non aparecen na adxudicación sen consultar previamente na conxersería o número de libros complementarios correspondentes.

As persoas da listaxe que non teñen asignado ningún que se poñan en contacto co centro para verficar se teñen asignados libros complementarios.

CHEQUE DE AXUDASLIBROS/FONDOLIBROS ALUMNOS DE SETEMBRO

OS ALUMNOS QUE VAIAN CURSAR 2º DA ESO TRALOS EXAMES DE SETEMBRO E QUE SOLICITARAN AS AXUDASLIBROS/FONDOLIBROS PODEN RECOLLELOS CHEQUES NA SECRETARÍA DO CENTRO DENDE HOXE (15 DE SETEMBRO).

OS ALUMNOS QUE VAIAN A CURSAR 4º DA ESO TRALOS EXAMES DE SETEMBRO QUE SOLICITARAN AS AXUDASLIBROS/FONDOLIBROS PODERÁN RECOLLELOS CHEQUES NA SECRETARÍA DO CENTRO A PARTIR DO VENRES 16 DE SETEMBRO.

Lembrámoslles aos representantes legais dos alumnos de 4º que repitan no curso 2016-17 que teñen un prazo extraordinario de un mes dende a formalización da matrícula para solicitar a axuda de libros e material segundo recolle a Orde do 27 de abril de 2016 (DOG 16 de maio).

OS ALUMNOS QUE VAIAN A CURSAR 3º DA ESO TRALOS EXAMES DE SETEMBRO QUE SOLICITARAN AS AXUDASLIBROS/FONDOLIBROS PARA MATERIAL PODERÁN RECOLLELOS A PARTIR DE HOXE 19 DE SETEMBRO NA SECRETARÍA DO CENTRO.

LISTAXES PROVISIONAIS FONDOLIBROS E SOLICITANTES AXUDASLIBROS

LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS (1º E 3º ESO)

LISTAXE PROVISIONAL EXCLUIDOS (1º E 3º ESO)

O PRAZO PARA RECLAMACIÓNS ÁS LISTAXES REMATA O DÍA 16 DE XULLO.

LÉMBRASE AOS SOLICITANTES QUE AS LISTAS DEFINITIVAS NON SAIRÁN ATA O 15 DE SETEMBRO POLO QUE DENDE O CENTRO RECOMÉNDASE NON MERCAR OS LIBROS ATA A SÚA PUBLICACIÓN.

OS SOLICITANTES ADMITIDOS DAS AXUDASLIBROS (2º E 4º ESO) PODERÁN PASAR A RECOLLELO CHEQUE A PARTIR DO DÍA 15 DE XULLO.

CONVOCATORIA FONDO LIBROS, AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

No DOG do 16 de maio publicouse a orde que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e convócanse axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

• A participación no Fondo de libros está destinada ao alumnado matriculado en 1º e 3º de ESO no curso 2016-17
  • As axudas para adquirir libros de texto van dirixidas ao alumnado matriculado en  2º e 4º de ESO no curso 2016-17
  • As axudas para material escolar van dirixidas a todo o alumnado de ESO.

No adxunto poden consultar as instrucións para cubrir o formulario.

O prazo para presentar as solicitudes abranguerá dende o 18 de maio ata o 23 de xuño