Iniciativa do alumnado contra a Violencia de Xénero

Durante a xornada do 25 de novembro, Día Internacional da Eliminación da Violencia contra as Mulleres, o alumnado do IES Monte da Vila levou a cabo unha serie de actividades reivindicativas.

O alumnado do Bacharelato de Artes, coordinado polas profesoras Josebe Arrillaga, Clara Vindel e Patricia Fernández, elaborou unha serie de carteis de denuncia:

Carteis elaborados polo alumnado de 1º Bacharelato Artístico.

Maquillaxe: Alba Rivas Pérez

Diseño de cartel: Iñaki Méndez Mouriño

Fotografía e iluminación: Iñaki Méndez Mouriño

Modelos: Manuel Guillán Rivas, Érika Padín Rubianes, Camila Sol de Seta Martínez.

Baixo o lema de por que?, púxose nome ás mulleres mortas en España durante o ano 2021 por violencia de xénero.

Ás 11:10 todos os membros da comunidade educativa, ataviados con máscaras moradas, concentrármonos no patio para ler un manifesto contra a violencia de xénero e gardar un sentido minuto de silencio.

O manifesto lido foi o seguinte:

Hoxe queremos conmemorar o día contra a violencia de xénero, e polo tanto, gustaríanos que este minuto non só sirva para recordar as vítimas desta violencia, se non tamén para que cada un de nos reflexione sobre o feito de que todos somos iguáis, seres humanos, con ideas e pensamentos que merecen ser escoitados e que unhas voces non se deben escoitar máis que outras. Pensade como cambian as cousas cando nos respectamos e pouco a pouco camiñamos cara a igualdade. Agora iniciaremos o minuto de silencio, querémonos vivas a todas.

Organización do minuto de silencio: Carla Reboiras, Paula García y Carmela Salgado (2º BAC.)

Redación e lectura do texto: Carmela Salgado

Fotografías: Carla Reboiras e Carmela Salgado