Campionato Xogade de Campo a Través (2021-2022)

O xoves 18 de novembro o alumnado de 1º e 2º ESO participou no Campionato Xogade Campo a Través 2021-2022, celebrado en Baltar (Portonovo). A actividade foi organizada polo Departamento de Educación Física.

Ás 9:15 da mañá saíron do centro os alumnos e alumnas de 2º de ESO e ás 9:25 os de 1º cara o autobús para achegarmos a Portonovo, lugar da realización da carreira.

Trala entrega de dorsais e un pequeno quecemento, realizouse a carreira na contorna de Baltar cunha distancia de 1.300 metros e un terreo con moitos desniveis e curvas no seu trazado. A duración de cada proba foi de arredor duns 12 minutos ata que chegaron os últimos corredores e corredoras, cansos pero con moi boas sensacións.

Valórase como unha experiencia moi satisfactoria de actividade física en grupo, de valor cara o atletismo, loitando contra o sedentarismo e fomentando a igualdade de xénero e co obxectivo específico de facer que os nosos estudantes aprendan a correr a ritmo, a dosificar os esforzos e a gran importancia de ter unha boa base aeróbica e resistencia.

Despois de correr, voltamos á carpa habilitada para cambiarse, hidratarse e recuperar forzas cun avituallamento antes de regresar ó instituto, chegando ás 11:00 os grupos de 2º de ESO e ás 11:10 os grupos de 1º.

alumnado de 2º ESO chegando á meta

AdxuntoTamaño