Entroido IES Monte da Vila

ENTROIDO IES MONTE DA VILA
RETOS DIARIOS E CONCURSO DE DISFRACES 2021

Coa finalidade de fomentar a participación do alumnado no entroido, establécense as seguintes actividades para os días entre o 8 e o 12 de febreiro (incluídos):

PRIMEIRA: RETOS DIARIOS DE DISFRACE

• Cada día da semana entre o luns 8 e o xoves 11 haberá un desafío de disfraces diario, e común a todos os cursos.
  • As temáticas foron deseñadas polo alumnado de 2o de Bacharelato, e buscan que todo o mundo poida participar empregando roupa e complementos que teña por casa.
  • Ao escoller o voso disfrace, tende en conta que non pode interferir co uso da mascara, emprego do hidroxel, etc. É dicir: nin luvas nin caretas, ou outros elementos que tapen a cara. Igualmente, non podemos esquecer o mantemento das normas de seguridade (distancia persoal, evitar o contacto, non compartir material, etc).
  • As temáticas son as seguintes:
    • Luns 8: deportes. Individual ou por equipos, o importante é participar!
    • Martes 9: celebración. Aproveita e saca a roupa de festa! Vodas, bautizos e comuñóns do Monte da Vila!
    • Mércores 10: pixama. Iso si, non vale durmirse!
    • Xoves 11: labregos. A rebuscar no armario dos avós!

SEGUNDA: CONCURSO DE DISFRACES POR GRUPOS

• O venres 12 celebraremos un concurso de disfraces por clases.
  • A temática é libre, pero cada clase ten que escoller a súa antes do día 9 e inscribirse.
  • Ao igual que nos retos diarios, o cumprimento das normas de seguridade e hixiene fronte á Covid é fundamental.
  • Para inscribirse no concurso, os delegados de cada clase entregaranlle aos seus titores ou ao vicedirector unha folla coa listaxe de participantes da súa clase, e a temática escollida.
  • Lembrade que se non vos inscribides non teredes a oportunidade de gañar o premio!

TERCEIRA: XURADO E PREMIOS

• De luns a xoves, o profesorado valorará a cada grupo na sesión de clase correspondente, tendo en conta os disfraces, a participación do conxunto do grupo, a adecuación á temática diaria e o cumprimento das normas. O grupo que teña maior puntuación final obterá o seguinte premio:
    • Almorzo na cafetería do centro e diploma.
  • O venres haberá un xurado composto por entre 3 e 5 profesores, encargado de valorar os disfraces, a súa adecuación á temática escollida e o cumprimento das normas.
  • No concurso de disfraces entregarase o seguinte premio:
    • Almorzo na cafetería do centro ao mellor grupo de disfraces e diploma.
  • A participación no concurso supón a aceptación destas bases e o fallo do xurado.

Disfraces semana entroido.pdf152.49 KB