Proxecto Mocidade Online

PROXECTO MOCIDADE ONLINE

O IES Monte Castelo participa no Proxecto Mocidade Online na obtención de datos sobre o uso de internet do noso alumnado.

Esta iniciativa está coordinada polos seguintes organismos: Consellería de Cultura e Ordenación Universitaria (CCOU), Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA), Universidade de Compostela (USC) e Valedor do Pobo.

-Do 30 de abril ao  9 de maio debese xerar, dende a aplicación Xade, a listaxe coas claves de acceso para todo o alumnado de secundaria do seu centro.

-Do 13 de maio ao 30 de maio o alumando de secundaria do seu centro, empregando as claves obtidas no paso anterior, deberá completar o cuestionario,  a través do seguinte enderezo web: www.edu.xunta.es/proxectomocidadeonline

Cada alumno/a introduce o seu contrasinal, persoal e intransferible. É obrigatorio que todo o alumnado resposte a todas as preguntas. Unha vez rematada a recollidad de datos, será a USC que elaborará o estudo sobre a realidade galega dos centros educativos.

carta_pais_nais.pdf403.46 KB