Blogues

MATERIA

LIBRO

Tecnoloxía

“Tecnología I” Àgueda, Y. Argemí y otros. Casals.

ISBN 978-84-218-5755-7.

Tecnoloxía

“Tecnología 3” X. Àgueda, Y. Argemí y otros. Casals.

ISBN 978-84-218-5757-1

Tecnoloxía

“Tecnología 4” X. Àgueda, Argemí y otros. Casals.

ISBN 978-84-218-6099-1

TIC

“Tecnologías de la Información y la Comunicación” Proyecto SABER HACER, Serie CONSTRUYE. Ed. Santillana

ISBN 978-84-680-3791-2

1º BAC

Tecnoloxía Industrial I

Sin libro de texto. Apuntes e actividades do profesor.

1º BAC

TIC I

“Tecnologías de la Información y de la Comunicación I” Alberto García y otro. Ed. Anaya.

ISBN 978-84-678-2730-9

2º BAC

Tecnoloxía Industrial II

Sin libro de texto. Apuntes e actividades do profesor.

2º BAC

TIC II

"Tecnoloxías da Información e da Comunicación II" Alberto Bautista y otros. Ed. Anaya

ISBN 978-84-698-1307-2

Apuntes/Recursos/Actividades

Apuntes

DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN FÍSICA

MEMBROS DO DEPARTAMENTO

Juan Carlos Riera Permuy

Lois Rodríguez Lorenzo (XD)

Alba Carregal Albella

ASIGNATURAS DO DEPARTAMENTO

Educación Física de 1º de ESO a 1º de Bacharelato

Promoción de estlos de vida saudables - 2º de ESO

Promoción de Actividade Física e Saúde - 2º de Bacharelato

PROGRAMACIÓNS DIDÁTICAS

Promoción de Estilos de Vida Saudable

Actividade Física e Saúde (2Bac)

MODIFICACIONES PROGRAMACIONES

Promoción de Estilos de Vida Saudable

Actividade Física e Saúde

Nota: para ver todas las actividades propuestas durante el confinamiento, entra en al blog de cada profesor

Convocatoria setembro promoción de estilos de vida saudable

Os alumnos que non aprobaron a materia na convocatoria de xuño, teredes que presentarvos na convocatoria de setembro nas datas que publique o IES.

Para aprobar a materia teredes dúas opcións.

1. Presentación  e valoración dun traballo relacionado cos contidos impartidos de xeito presencial. (ficheiro adxunto).

2. Visualización de unha serie de vídeos propostos por min e relacionados cos contidos impartidos de xeito presencial, e resposta a unha serie de cuestións relacionadas con eses vídeos, en formato de test ou exame.

Para calquera das formas debedes poñervos en contacto comigo a través da plataforma educativa edmodo,como fixemos no 3º trimestre, ou a través do correo miscolespedrovg@gmail.com

Convocatoria de setembro E.F. 1º e 2º ESO

Os alumnos meus  coa materia de E.F.suspensa na convocatoria de xuño, tedes que presentarvos á convocatoria de setembro nas datas que publique o IES.

Para superala teredes unha serie de probas teóricas ou prácticas, en función das que teñades suspensas ou cunha valoración moi baixa.

Para saber que probas tedes que facer,tedes que poñervos en contacto conmigo a través da plataforma educativa edmodo, como fixemos no 3º trimestre, ou a través do correo miscolespedrovg@gmail.com

Convocatoria de setembro Educación plástica. 1º e 3º ESO

Os alumnos meus, coa materia de plástica suspensa na convocatoria de xuño, tedes dúas opción para aprobala en setembro:

1. A través dun exame teórico/práctico proposto polo departamento, a realizar nas datas que publique o IES.

2. Presentando unha serie de láminas que vos propoña eu, que son aquelas que non se presentaron durante o curso ou tiveron unha valoración moi baixa.

Presentaranse na data da convocatoria de setembro e para dalas por válidas pódese pedir os alumnos unha demostración práctica durante a entrega. Para iso debedes levar os vosos materiais de debuxo.

Para saber que láminas vos corresponden a cada un, debedes poñervos en contacto conmigo a traves da plataforma edmodo como fixemos no 3º trimestre, ou a través do correo miscolespedrovg@gmail.com

INDICACIÓNS PARA O EXÁMEN DE SETEMBRO DOS PENDENTES 1º BIOLOXIA

Os alumnos pendentes de 1º bioloxía farán o exámen da asignatura.

As orientacións está  no apartado anterior.(Exámen 1º Bioloxía).

Ánimo.

INDICACIÓNS PARA A PROBA DE SETEMBRO: BIOLOXÍA 1ºESO e ANATOMÍA APLICADA 1º BAC

Bo día,

Tedes no documento adxunto as instrucións para preparar a proba de Setembro das seguintes materias:

- Bioloxía e Xeoloxía: 1ºESO

- Anatomía aplicada: 1ºBAC

Moito ánimo!

Sonia Bermúdez Couceiro

INDICACIÓNS PARA A PROBA DE SETEMBRO: BIOLOXÍA 3ºESO, ÁMBITO CIENTÍFICO 3ºPMAR e BIOLOXÍA 4ºESO

Bo día,

Recóllense nun documento adxunto as instrucións para a preparación da proba extraordinaria de Setembro nas seguintes materias:

- Bioloxía e Xeoloxía: 3ºESO

- Ámbito Científico: 3º PMAR

- Bioloxía e Xeoloxía 4ºESO

Moito ánimo!

Paula Neira Díaz

AVISO: DEVOLUCIONES LIBROS BIBLIOTECA

Buenos días:

Recordad que debéis dejar los libros que tengáis de la biblioteca cuando vengáis a por las notas.

¡Pasad una buen verano!

¡HASTA PRONTO!

¡Hola a todos!

Durante los últimos meses hemos visto como todo nuestro mundo se ha puesto patas arriba, nuestras rutinas y forma de ver la vida han cambiado radicalmente. Y, a pesar de las circunstancias adversas que estamos atravesando, habéis seguido esforzándoos y trabajando muchísimo. Por ello, quiero aprovechar esta última entrada en el blog para daros las gracias a todos, alumnos y familias, por vuestra maravillosa implicación y esfuerzo, sé que han sido unos meses difíciles para todos.

Sin embargo, como de toda situación se puede extraer algo positivo, hemos aprendido que si colaboramos y trabajamos juntos con respeto y solidaridad el futuro será mejor.

Por mí parte, solo me queda daros las gracias por todo lo que he aprendido, felicitaros a todos por vuestra inmensa labor y desearos que tengáis un verano espectacular, lleno de risas y diversión.

¡Muchos besos!