Blogues

DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN FÍSICA

MEMBROS DO DEPARTAMENTO

Juan Carlos Riera Permuy (Xefe de Departamento)

Pedro Vázquez García

ASIGNATURAS DO DEPARTAMENTO

Educación Física de 1º de ESO a 1º de Bacharelato

Promoción de estlos de vida saudables - 2º de ESO

Promoción de Actividade Física e Saúde - 2º de Bacharelato

PROGRAMACIÓNS DIDÁTICAS

Promoción de Estilos de Vida Saudable

Actividade Física e Saúde (2Bac)

VALORES 3ºB

Despois de ler as páxinas 1,2 e 3 tedes que facer as tarefas e envialar  antes do día 20 de Abril (data límite).

Correo de contacto chiruca.clases1920@gmail.com

2º BACH QUIMICA. ACIDO BASE VIDEOS Y PROBLEMAS

HOLA A TODOS. HABLANDO CON LUA, ME PEDIA QUE SUBIESE ALGUN VIDEO DE ACIDO BASE Y ALGONOS PROBLEMAS PARA HACER ENFOCADOS A LA SELECTIVIDAD.

CONCEPTO DE PH Y PRODUCTO IONICO DEL AGUA: https://youtu.be/1Rvv71qW4Es

UN VIDEO DE EXPLICACION DE LA HIDROLISIS:   https//youtu.be/96T0Z6GHHIk

UN VIDEO RESOLVIENDO UN PROBLEMA DE SELECTIVIDAD IMPORTANTE;  https://youtu.be/fg0kN3b5iiI

Y LOS SIGUIENTES PROBLEMAS DE SELECTIVIDAD SERIA MUY INTERESANTE HACERLOS:

2019     JUNIO A: 4   B: -                        JULIO A: 5      B: 2,2  Y  3.

2018     JUNIO A: 3   B: 2.1  Y 5              SEPT A: 4      B: --

2017     JUNIO A: 1.2  Y 5                       SEPT A: 1.3   B: 4

EN LA PROXIMA ENTREGA OS MANDO UN PAR DE EXAMENES PARA HACER.

1º ESO: CORRECCIÓN FICHA 6 Y TAREA 7

Estimadas familias:

Adjunto la corrección de la ficha 6 y de la tarea 7.

Además, me gustaría aprovechar esta entrada en el blog para felicitar tanto a los  alumnos como a las familias, pues durante estos tiempos extraños no habéis dejado de colaborar y de esforzaros, por ello durante las vacaciones de Semana Santa no os dejaré ninguna tarea. Ahora es momento de que os relajéis, disfrutéis de vuestro tiempo libre, de vuestras familias, aficiones, etc.  y de que toméis fuerzas para comenzar la tercera evaluación con mucho ánimo.

No obstante, yo seguiré disponible estos días para cualquier consulta que queráis en el correo: jessicamonelos@gmail.com

Espero poder veros a todos muy pronto. ¡Mucho ánimo y un fuerte abrazo!

1ºBAC A e B: ANATOMÍA APLICADA 03/04/2020

Bo día!

Para rematar esta 2ª Avaliación de Anatomía Aplicada, déixovos dous xogos de repaso:

Hoxe non tedes que entregar nada, soamente xogar e así repasar.

Desfrutade deste tempo de vacacións, aproveitade para recuperar forzas!

Noraboa polo voso traballo durante esta avaliación, especialmente nestas semanas de traballo a distancia. Non o puidéchedes facer mellor! Seguide así e non vos desanimedes!

Retomamos as actividades o mércores 15 de Abril.

Unha aperta!Sorriso

CORRECCIÓNS Actividades 1º ESO

1- SOLUCIÓN TEXTO

1:b ; 2:d; 3:a,d; 4:a; 5:c; 6:c,d; 7:b; 8:c

2- Acentos: argüír, bágoas, amábel.

Documento adxunto

ACTIVIDADES DE BIOLOLOXÍA 1º BAC

Ola : Estes son os exercicios propostos para hoxe
Pax241:5,6,8,10.
Os podeis enviar mañá,, e son os últimos ata a volta de vacacións.

BIOLOXÍA 1ºESO: Actividades 02/04/2020 + AVISO TITORÍA 1ºESO B

Bo día!

Para as actividades de hoxe de Bioloxía (1ºESO) tedes que entrar nos seguintes enlaces que vos deixo. Trátase de dous xogos similares aos que vos deixei a comezos de semana.

Lembrade que se vos animades coa actividade de facer pan a partir de masa nai estarei encantada de recibir as imaxes do voso proceso, como algún de vós xa enviou Guiño

Con estas actividades damos por rematada a 2ª Avaliación. Noraboa polo voso esforzo e polo traballo durante esta avaliación, especialmente estas últimas semanas de traballo desde a casa. Seguide así porque o estades facendo xenial!

Aproveitade estes días para descansar e facer outras actividades que vos recarguen pilas para volver o 14 de Abril con máis forza!

Unha aperta! Sorriso

Nota para as familias do alumnado da titoría 1ºESO B: como está publicado na páxina principal da web do Centro, mañá venres 3 de Abril realizaremos a entrega de boletíns de cualificacións da 2ª Avaliación por dúas vías:

- Abalar móbil: para todas aquelas familias que teñan a aplicación ou que a instalen, recibirán por ese medio as cualificacións.

- Correo electrónico: adxuntaranse os boletíns en formato PDF nas direccións de correo electrónico facilitadas no momento de formalizar a matrícula do alumnado.

Se ao longo do día de mañá (a partir das 12h) non recibides comunicación por calquera destes dous medios debedes poñervos en contacto co centro (ies.monelos@edu.xunta.es) para que vos envíen o boletín.

Para calquera dúbida relacionada coas cualificacións ou calquera cuestión relativa ao alumnado, as familias tedes dispoñible o meu correo electrónico: bermudezcouceiro@edu.xunta.gal

3ºESO. Continuación do Tema 6

Lede as páxinas 154,155,156 e 157.

Estudiade os conceptos de velocidade, velocidade media e velocidade instantanea.

Despois estudiades un tipo de movemento moi importante: O movemento rectilineo uniforme (MRU).

Centrádevos na ecuación do movemento e nas gráficas. Para axudar a entendelas mirade este video.

Para practicar facedes os exercicios:7, 10, 11,12, 37 e 38.

Tedes que ser coidadosos facendo as gráficas. É moi importante.

ACTIVIDADES DE BIOLOLOXÍA 2º BAC

Ola:
En resposta aos correos recibidos, sobre aplazar a data límite de contestación ós exercicios do tema 15,a contestación é que o podeis aprazar para a volta de vacacións, por exemplo, para o martes 14 de abril .

De todos os xeitos, si voluntariamente , quereis entregar os 10 primeiros é traballo que ides adiantando.

Saúdos, e ánimo.