Blogues

Celebración do 50 aniversario do instituto Monelos

Data: 4 de outubro

Lugar: Forum Metropolitano

Asistencia: ex-alumnado, ex-profesorado, persoal non docente, alumnado e profesorado actuais.... Entrada libre ata completar aforamento.

Traballos fotográficos 2017-18

Fotografías realizadas polos alumnos de 1ºBacharelato:

Antía Alonso, María Bugallo, Manuel Debén, Cristina Díaz, Lía Díaz, Álvaro Pan, Aarón Rodríguez, Daniel Verdía, Catuxa Vila, Carmen Alonso, Natalia Álvarez, Antón Cambeiro, Iván Cillero, Lucía García, Martín Pérez, Paula Rilo, Laura Rodríguez, Sara Santos, Mateo Beira, Daniel Domínguez, Ismael León, Aylen Montserrat, Alberto Ríos, Javier Suárez, Rafael Vázquez, Alba Vila, Estela Barreiro, Lorena Blanco, Inés González, Daniel MacNamee, Lucía Mendoza, Mary Quijano, Roi Sendino, Melanie Smith, Alba Soto.

MOVEMENTO

ESPAZOS BALEIROS

TEMA LIBRE

Práctica "ANATOMÍA DAS FOLLAS"

Adxúntovos o guión da práctica sobre a anatomía das follas. É moi similar ao que tendes no caderno de prácticas.

Análise do artigo "Crustáceos de xoguete"

Lee o artigo "Los crustáceos de "juguete" son un riesgo para las especies locales" (El Progreso Xuño 2016)

a) Fai un resumo breve deste artigo, no que expreses as ideas principais do mesmo.
b) Atopas algún erro no vocabulario científico deste artigo?
c) Que é unha especie invasora? Que características soen ter este tipo de especies?
d) Que opinas deste tipo de “xoguetes”? Cres que conlevan algún perigo?

Convocatoria dos premios extraordinarios de Bacharelato 2017/18

O día 15 de marzo, publicouse no DOG a Orde do 27 de febreiro de 2018 pola que se convocan os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2017/18.