SAÍDA CULTURAL A SANTIAGO DE COMPOSTELA

O xoves 25 de abril, 47 alumnos e alumnas de 3º da ESO participaron nunha saída á cidade de Santiago de Compostela para o visionado do filme “Loving Vincent”, nos cines Numax. Trátase dunha longametraxe de animación no que cada fotograma é un cuadro pintado ao óleo co estilo do propio artista.

Pola tarde o alumnado disfrutou dun percorrido guiado pola Cidade da Cultura, achegándose ao proxecto construtivo do arquitecto Peter Eisenman, ademáis de visitar a exposición “Pensar coas mans. Cestería, cerámica e xoiería de Galicia”.

Dende o departamento de Debuxo pensamos que é necesario crear no noso alumnado o hábito de visita a exposicións e Museos así como tamén achegarlles o cinema como unha linguaxe máis para comunicar ou expresarse.