COOPERATIVA EDUCATIVA "3SONRISAS"

3SonRisas é unha cooperativa educativa formada polo alumnado de 3º ESO-C do Ies Moncho Valcarce e dirixida por  Carolina García (directora de SEARA).

A que se debe o nome?

Chámase así porque o alumnado que forma a cooperativa son estudantes de 3º ESO e as actividadesque van realizar están dirixidas a persoas da terceira idade.

Xunta directiva:

Presidenta: Elia López Soto.  Vicepresidenta: Andrea González Galdo.   Secretaria: María Arnoso Meizoso.   Tesoreiro: Javier Meizoso Fenández.

A que se dedica 3 SonRisas?

As/Os integrantes da cooperativa van a realizar actividades de entretemento para persoas da terceira idade para fomentar a relación entre eles.

Traballarán conxente dascomarcas deFerrol, Eume e Ortegal. As actividades realizarnase navila de As Pontes de García Rodríguez.

Departamentos.

3SonRisas está dividida en departamentos:

• Relacións públicas: Antía Franco, Elia Lópeze Eyob Santamariña.
  • Blog e páxina web: María López e Claudia Sánchez.
  • Diseño: Iván Carballal, Andrea Herrera e Paula Fojo.
  • Redes sociais: Mario Durán, Emilio Guizán, Julia Galego, María López e María Arnoso, Uxía Rodríguez e Andrea González.
  • Compras: Óscar Otero, Cristina López, Andrea Herrera, Paula Fojo e Marcos Giz.

Actividades que vai realizar 3SonRisas

Cada actividade está dirixida por un grupo de 3 a 5 alumn@s. Realízanse dúas actividades por mes dende xaneiro ata maio.

• Cartas de San Valentín.
  • Concurso de postres.
  • Campionato de tute.