ALUMNAS DO CENTRO NAS IX XORNADAS DO MUSEO DA CAPELA

O sábado 9 de novembro nas IX Xornadas do Museo Etnográfico da Capela (O Pazo, A Capela) contaremos con dous relatorios a cargo de alumnas do noso centro.

Vista do Museo da Capela

Ás 17 horas María Abella e Noelia Tojeiro, de 2º de Bacharelato, falarán acerca da escola de ferrado da Panda de Adá, na parroquia do Freixo (As Pontes). As escolas de ferrado foron moi populares en Galiza até a consolidación da escola pública. Estas escolas, que se acostumaban a pagar cun ferrado de cereal, proporcionaron unha educación básica a miles de rapazas e rapaces que non podían acceder á escola pública. María e Noelia reconstruíron a partir de testemuñas orais a historia da escola de ferrado da Panda de Adá, que funcionou de xeito ininterrompido durante toda a época franquista.

Ás 17:45, ás será a quenda de Tamara Pérez (4º da ESO), quen falará acerca de José Permuy Pérez. Este capelán, combatente republicano durante a Guerra Civil, alistouse nas tropas francesas durante a II Guerra Mundial. Foi apresado polos nazis e rematou encarcerado no campo de concentración de Mauthausen.

Amais, desde as 16 horas haberá relatorios sobre O Machuco do mosteiro de Caaveiro e a vida nas parroquias da Capela a mediados do XVIII. E para finalizar, unha castañada!