Contra a explotación animal

O luns 25 de Febreiro de 2013, o alumnado de 2º ESO asistiu a unha charla no Salón de Actos do centro sobre a explotación animal que se está producindo en zoolóxicos e acuarios. Programouse como actividade complementaria ao temario de Ciencias da Natureza e foi impartida por Juana Pardo, profesora do Departamento de Bioloxía e Xeoloxía e activista da protectora de animais ferrolá Arco da Vella.

Durante a sesión tratáronse puntos tan significativos como:

• A situación, localización e tipos de zoolóxicos e acuarios en Galicia.
  • Consecuencias que se provocan ao viviren os animais en condicións de cautividade.
  • Observación a través de vídeos dos comportamentos antinaturais que se desenvolven nos animais.
  • Déuselle a coñecer distintas páxinas webs onde recadar e ampliar información sobre esta temática.

Os alumnos, grazas á presentación realizada, acadaron unha visión máis completa do trato que se lles está a dar nestes recintos aos animais.

A valoración por parte dos rapaces foi positiva e considerase que é unha actividade que se pode repetir en vindeiros anos.