Benvida á web do IES Moncho Valcarce

Instituto de Educación Secundaria Moncho Valcarce

Rúa de José María Penabad López, s/n. 15320 As Pontes de García Rodríguez (A Coruña)

Teléfono 881 93 00 55 - Fax 881 93 00 64 - ies.moncho.valcarce@edu.xunta.es - Teléfono móbil 698 12 54 23

Asuntos urxentes: 698 12 54 23

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Calendario de exames de setembro 2019

Preme para ver a información

Probas para acreditar os coñecementos das materias de continuidade de bacharelato

(setembro 2019)

Lista de libros de texto 2019-2020

Lista alumnado admitido Fondo Solidario Libros 2019-2020 (provisional)

Lista alumnado excluído Fondo Solidario Libros 2019-2020 (provisional)

Reclamación: venres 12 e luns 15-xullo-2019 (secretaría; 09.00 a 14.00 h)

Información importante: ITINERARIOS

ENTRADA EN VIGOR:  4º ESO e 1º BAC NO VINDEIRO CURSO 2019-2020

Fondo solidario de libros de texto 2019-2020

Axudas para adquisición de material escolar

Prazo de solicitude: venres 21-xuño-2019

Instrucións Fondo solidario libros texto e axudas material escolar 2019-2020

Impreso solicitude Fondo solidario libros e axudas material escolar 2019-2020

Fondo solidario libros texto e axudas material escolar 2019-2020 DOG 20-5-2019

Información

Proba para obtención do título de graduado en secundaria para maiores de 18 anos.

Convocatorias de maio e setembro. DOG Núm. 17 do 2019/1/24

FELICES VACACIÓNS

A Comunidade Educativa do IES Moncho Valcarce desexa a todo o alumnado unhas boas vacacións!!!!

PREMIO DE COOPERATIVISMO EDUCATIVO

O alumnado de 3º ESO A recibiu o "accésit do Certame de Cooperativismo no Ensino" polo seu traballo na participación no Proxecto PROEM de Coopertiva educativa "COIDEMONOS+". O devandito proxecto ten como fin fomentar os valores do cooperativismo no ámbito da Comunidade Educativa e o apoio na formación académica cara á xestión de recursos fronte aos distintos e cambiantes proxectos empresariais no entorno productivo.

Os participantes neste proxecto foron, ademais recibidos, polo Presidente da Deputación da Coruña.

VISITA CULTURAL Á CIDADE DE BRAGA

O alumnado de 1º e 2º de BAC (latín e grego) realizou unha saída cultural á Cidade de Braga co fin de coñecer o seu patrimonio artístico e cultural. O progra da viaxe foi o seguinte:

16 de xuño. Percorrido polo complexo mineiro romano e visita ao seu Centro de interpretación.

17 de xuño. Xornada no parque acuático de Amarante.

18 de xuño . Visita aos museos seguintes: Museo Arqueolóxico municipal Diego de Sousa, Centro de interpretación das Termas de Bracara Augusta e Centro de interpretación da Fonte do Ídolo.

19 de xuño . Visita ao Museo Martín Sarmento de Guimeraes e ao Castelo e o Pazo dos duques de Bragança.

20de xuño  . Estadía e visita para compras na Fortaleza de Valença do Minho

SORTEO DA RIFA PRO EXCURSIÓN FIN DE CURSO

NÚMERO GAÑADOR DO SORTEO DE BONOS PARA O SPA ATTICA 21     3406

ACOLLIDA ALUMNADO DE PRIMARIA

O venres, 7 de xuño, tivo lugar o acto de acollida do novo alumnado para o vindeiro curso 2019-2020. Participarton os colexios de primaria: Santa María, A Fraga, A Magdalena, A Capela e As Somozas.

Os rapaces e rapazas de primeiro da Eso actuaron como anfitrións  representando diversas coreografías e desenvolvendo un xogo de pistas co fin de dar a coñecer as instalación do centro. Unha vez rematadas estas actividades ofreceuselles un almorzo saudable.

Finalizado o acto emprazámolos ata setembro desexándolles unhas boas vacacións e feliz verán!

SURF EN PANTÍN

O día 28 de maio o alumnado de 1º BAC e 2º ESO realizou unha saída á praia de Pantín (Valdoviño). Esta actividade, realizada polo Departamento de E.F., ten como obxectivo dar ao alumnado a oportunidade de practicar novos deportes como o "Surf".

TEATRO DINAMIZACIÓN

O espectáculo “Languaje Planning” é unha montaxe teatral a cargo da compañía OS QUINQUILLÁNS. Membros da LP, Language Plannig, chegan a Galicia para acabar co seu conflito lingüístico mediante o exterminio da CL, Conflicting Language, tentando impoñer unha nova orde lingüística mundial. A pesar do traballo feito pola LP ao longo da historia e da súa determinación por rematar co problema, as dificultades medran día a día. As TR, Tribos de Retranca, resultan impredicibles e a imposibilidade de guialas polo camiño marcado enche de contradicións o obxectivo de volver á base da LP co problema solucionado.

Esta actividade estivo dirixida ao alumnado de 4º ESO e 1º BAC e tivo lugar no cine ALOVI o 27 de maio de 2019.

CARS: EDUCACIÓN VIARIA

O día 28 de novembro, o alumnado de 1º e 2º ESO realizou unha saída ao circuíto de cars de As Pontes. Esta actividade tivo como fin dar a coñecer as normas básicas de condución e seguridade viaria. Esta saída puidose levar a cabo grazas ao patrocinio e colaboración do Concello de As Pontes.

SAÍDA AO CAMPUS DE LUGO

O día 31 de maio de 2019 o alumando de 4º da ESO realizou unha saída educativa á cidade de Lugo. O obxectivo desta actividade foi  poñer en contacto aos estudantes coas posibles saídas académicas que este Campus de  ofrece unha vez rematado o Bacharelato. Ademais dunha charla informativa sobre o tema, puideron visitar os edificios administrativos mais representativos .