Benvida á web do IES Moncho Valcarce

Instituto de Educación Secundaria Moncho Valcarce

Rúa de José María Penabad López, s/n. 15320 As Pontes de García Rodríguez (A Coruña)

Teléfono 881 93 00 55 - Fax 881 93 00 64 - ies.moncho.valcarce@edu.xunta.es - Teléfono móbil 698 12 54 23

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lista de libros de texto 2018-2019

Días non lectivos do curso 2018-2019 solicitados á Xefatura Territorial de Educación segundo o disposto na Orde do 28-maio-2018 (DOG 8-6-2018):

- Venres 2-novembro-2018

- Luns 18-marzo-2019

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior 2019

Prazo de inscrición para grao superior: do luns 28-xaneiro ao venres 8-febreiro-2019

Prazo de inscrición para grao medio: do xoves 7 ao venres 22-marzo-2019

Información

Proba para obtención do título de graduado en secundaria para maiores de 18 anos.

Convocatorias de maio e setembro. DOG Núm. 17 do 2019/1/24

Proceso de admisión e matrícula 2019-2020

O prazo para entregar as solicitudes de prematrícula será do 1 ao 20 de marzo (ambos inclusive)

O alumado dos centros adscritos (CEIPP A Magdalena, CEIPP Santa María, CEIPP Mosteiro de Caaveiro de A Capela, CEIP O Marbán de As Somozas) de primaria que xa fixo a reserva de praza e o alumnado que xa está a cursar a ESO ou o Bacharelato no noso IES non precisa facer ningún trámite neste procedemento posto que ten garantida a praza. Non obstante, para conservar a praza deberá matricularse dentro dos prazos establecidos.

As familias que desexen información ou coñecer o centro poden chamar ao teléfono 881 93 00 55 en horario lectivo.

Normativa de aplicación:
Orde do 25 de xaneiro de 2017.
Orde de 12 de marzo de 2013.
Decreto 254/2012, do 13 de decembro.

"QUEN DIXO MEDO"

Obradoiro realizado o 11 de febreiro para o alumnado de 3º ESO.

Programa da Deputación que ten por obxectivo dotar os mozos e mozas de ferramentas precisas para traballar a prevención da violencia de xénero a través da creatividade, o traballo en equipo, a cooperación e da detección de contidos sexistas e violentos na música.

ADMISIÓN E MATRÍCULA CURSO 2019-2020

O prazo para entregar as solicitudes de prematrícula será do 1 ao 20 de marzo (ambos inclusive)

O alumado dos centros adscritos (CEIPP A Magdalena, CEIPP Santa María, CEIPP Mosteiro de Caaveiro de A Capela, CEIP O Marbán de As Somozas) de primaria que xa fixo a reserva de praza e o alumnado que xa está a cursar a ESO ou o Bacharelato no noso IES non precisa facer ningún trámite neste procedemento posto que ten garantida a praza. Non obstante, para conservar a praza deberá matricularse dentro dos prazos establecidos.

Normativa de aplicación:
Orde do 25 de xaneiro de 2017.
Orde de 12 de marzo de 2013.
Decreto 254/2012, do 13 de decembro.

ACTIVIDADE DO DPTO. DE FRANCÉS

O mércores, 6 de febreiro, tivemos unha xornada especial e, sobre todo, un arrecendo moi rico  ao entrar no noso centro pois o Departamento de Francés celebrou o " Jour de la Chandeleur" . Prepararon deliciosos crêpes que puido degustar todo o alumnado do centro.

VISITA Á MOSTRA INTERNACIONAL DE ILUSTRACIÓN CONTEMPORÁNEA

Este mércores, 30 de xaneiro, o alumnado de 1º da ESO acoden á mostra internacional de ilustración contemporánea que ten lugar en Afundación de Abanca en Santiago de Compostela.

CHARLA DA GARDA CIVIL PARA AS FAMILIAS

O vindeiro luns, 4 de xaneiro de 2019, membros da garda civil impartirán unha charla para as familias do alumnado sobre o risco das novas tecnoloxías e os problemas da drogodependencia na sociedade actual. A devandita charla terá lugar no Salón de actos do instituto ás 18:00h.

GAÑADORAS DO "V CONCURSO DE GUIÓNS CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO"

Cinco alumnas de 2º de Bacharelato do IES Moncho Valcarce, triunfaron co seu traballo Nunca Máis no V Concurso de Guións contra a Violencia de Xénero que convoca a área de igualdade da Deputación da Coruña, o que pretende é poñer o foco nas desigualdades desde a óptica dos máis novos, xerar conciencia e facer reflexionar. Unha parte do premio consiste na grabación dun vídeo do devandito guión.

Parabéns!!!!

TEATRO EN FRANCÉS

O mércores, 23 de xaneiro, o alumnado de Francés asistiu a unha obra de teatro en lingua francesa titulada "Le malade imaginaire " (O enfermo imaxinario ) do dramaturgo francés "Molière", un dos grandes autores de teatro clásico de tódolos tempos.  Adaptada ao século XXI, a compañía catalana "La Bohème" ofreceunos unha versión divertida e orixinal na que tamén participaron o alumnado.

LUDI COMPOSTELLANI

No día de onte, 22 de xaneiro, as alumnas de 1º e 2º de bacharelato acudiron a unha saída escolar á cidade de Santiago de Compostela para realizar unhas actividades relacionadas coas lingua clásicas "LUDI COMPOSTELLANI".

En primeiro lugar viron unha recreación histórica do funcionamento das LEGIONES ROMANAE, onde lles ensinaron as técnicas do combate, os rangos militares, o equipamento que levaban, os quilómetros que facían. Despois tiveron a oportunidade  de asistir a un obradoiro de danza grega onde practicaron algunhas das danzas rituais da Grecia Clásica.

ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS-EXTRAESCOLARES XANEIRO

• VISISTA Á FÁBRICA DO CASTRO

O  17 de xaneiro, o alumnado de EPeV d 4º da ESO realizaron unha visita á fábrica de cerámica do Castro (Sada) e á Escola de Arte Pablo Picasso (A Coruña)

• DÍA DA ENXEÑERÍA

O 18 de xaneiro, o alumnado de 4º ESO, 1º BAC e 2º BAC asistiu en Ferrol ao acto "Día da Enxeñería" que ten como obxectivo poñer en contacto ao alumnado coa devandita titulación académica.