Secretaría

Test de tolerancia. Asamblea de cooperación pola paz

Listaxe provisional de alumnado. Admisión curso 2022/2023

Publicada a listaxe provisional de alumnado: admisión para o curso 2022/2023. A consulta pode facerse no taboleiro do centro.

VACANTES. IES DO MILLADOIRO. CURSO 2022/2023

CURSO

         VACANTES

ESTIMADAS

1º ESO 4
2º ESO 6
3º ESO 5
4º ESO 6
1º BACHARELATO. CIENCIAS E TECNOLOXÍA 3
1º BACHARELATO. HUMANIDADES E CIENCIAS SOCIAIS 25
1º BACHARELATO. TOTAL 28
2º BACHARELATO. CIENCIAS 15
2º BACHARELATO. HUMANIDADES E CIENCIAS SOCIAIS 26
2º BACHARELATO. TOTAL 41

Listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos. Reserva curso 2022/2023. 1º ESO

No taboeiro da Secretaría do instituto xa se pode consultar a listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos. Reserva curso 2022/2023. 1º ESO.

SIMBOLOXÍAS DAS CORES DA APLICACIÓN ABALARMÓBIL

O enlace permite acceder a un breve documento onde se aclaran as simboloxías de cores utilizadas na aplicación ABALARMÓBIL.

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO

FONDO LIBROS-ADMITIDOS E EXCLUÍDOS PROVISIONAIS (13/7/16)

Publicadas as solicitudes de Admitidos e Excluídos provisionais para participar no Fondo de Libros de texto.

Prazo de alegacións 2 días. PRAZO REMATADO.

Admitidos

Excluídos

LISTAXES DAS AXUDAS PARA A REALIZACION DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2016

Listaxes correspondentes ao disposto no artigo 14.1 da Orde do 14 de marzo de 2016 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva. (DOG do 28/03/2016).

CALENDARIO FINAL DE CURSO 2º BACHARELATO [CURSO 2015/16]

DÍAS NON LECTIVOS: XOVES 5 DE MAIO E VENRES 6 DE MAIO

Recordamos que o xoves 5 de maio, festivo local, e o venres 6 de maio, día non lectivo aprobado polo Consello Escolar, non teremos clase.

CONVOCATORIA DE FOLGA DE ESTUDANTES, MÉRCORES 13 DE ABRIL

A folga de estudantes convocada para esta semana desenvolverase nunha única xornada o mércores 13 de abril.

ADMISIÓN PARA O CURSO 2016/2017

Comunícase que resultaron admitidas todas as solicitudes de Reserva do centro adscrito (CEP Ventín); igualmente, todas as solicitudes de Admisión realizadas, coa única excepción dunha delas feita para 2º de bacharelato de Ciencias (por, de momento, falta de prazas vacantes).

As listaxes completas están a disposición no taboleiro de entrada do centro.

 

INICIO CURSO 2021-2022

Fondo de libros de texto: datas e prazos

- Día 9 de xullo: publicación das listaxes provisionais de  solicitudes  admitidas e excluídas e exposición das mesmas no  interior  do centro. As persoas  solicitantes poderán acceder  por vía  electrónica  ao  seu  expediente  a  través  da  aplicación  fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital da Fábrica de Moeda e Timbre.

- Período de alegacións: 12 e 13 de xullo, exclusivamente.

*IMPORTANTEo alumnado con libros do fondo que deba acudir á convocatoria extraordinaria de setembro ten que entregar os libros prestados o día 6 de  setembro ao seu titor ou titora.

- Publicación das listaxes definitivas15 de setembro

Libros de texto para o curso 2021-2022

INFORMACIÓN SETEMBRO. CURSO 2021/2022

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e de axudas para material escolar para o curso 2021/22

Está publicada no DOG de 20 de maio de 2021 a Orde pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto  e se convocan axudas para adquirir libros e material escolar dirixidas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e  educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso  escolar 2021/22.

O  prazo único para a presentación das  solicitudes e da documentación complementaria comeza o 21 de maio e remata o 22  de xuño.

Enlace  á aplicación informática

Orde da convocatoria

Extracto da Orde da convocatoria

Para a presentación presencial: Anexos I  e II da Orde  da  convocatoria

Enlace á Sede electrónica da Xunta

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e de grao superior. Convocatoria 2021.

No  DOG  do 9  de  febreiro  publícase  a orde do 21 de  xaneiro do 2021 pola que  se convocan  as probas  de  acceso  aos  ciclos  formativos  de  grao medio  e de  grao superior  de formación profesional para  o  ano 2021. Neste  enlace pode  accederse  á  convocatoria.

  • Probas  de  acceso  a  grao  superior:  o prazo de presentación de  solicitudes  está  abranguido  entre os  días 18  de  febreiro e  o  3  de  marzo, ambos  os dous  incluídos. Máis  información.

 

  • Probas  de  acceso  a grao  medio:   o prazo de  presentación  de  solicitudes  está  abranguido  entre  os  días 15 e 26 de  marzo, ambos os  dous  incluídos. Máis  información

Bolsas para o alumnado que curse ensinanzas postobrigatorias durante o curso 2020-2021

No  BOE  do  8  de  agosto  de 2020 vén  de  publicarse  a  convocatoria  de  bolsas para  os  estudantes  que  no curso  académico 2020-2021 cursen  ensinanzas postobrigatorias, entre  elas 1º e 2º de  bacharelato, Formación Profesional de  grao medio ou  superior  e  Formación Profesional  básica. A  solicitude  deberase  realizar mediante  o formulario  accesible  por  vía  telemática a  través  da  sede  electrónica  do  Departamento  na  dirección https://sede.educacion.gob.es ou  en  www.educacionyfp.gob.es. O prazo  de  presentación  de  solicitudes  vai  do 9 de  agosto  ata  o  1 de  outubro de 2020 no caso  das  ensinanzas  especificadas  anteriormente. Neste enlace  atópase toda a  información   relativa  a como facer a  solicitude.

DOCUMENTOS PARA A MATRÍCULA [CURSO 2021-22]

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar para o curso 2020/21

Publicada, no  DOG  do día 19  de maio  de  2020, a  Orde  pola  que  se  regula  a participación  no  fondo solidario  de  libros  de  texto  e  se  convocan  axudas  para  adquirir  libros  de   texto  e material  escolar  dirixidas ao  alumnado  matriculado  en  educación primaria,  educación  secundaria  e  educación  especial  en  centros  docentes  sostidos  con fondos  públicos  para  o  curso  escolar  2020/21.

O prazo  único  para  a  presentación  das  solicitudes  e  da  documentación  complementaria  comeza o día 20  de  maio  e  remata  o  19 de  xuño.

     Enlace  á  aplicación  informática

             Orde  da  convocatoria

             Extracto  da   Orde  da  convocatoria

             Instrucións  2020-2021

             Para  a  presentación   presencial  da  documentación:   Anexo I   e  Anexo II   da  Orde de  convocatoria.

Restablecemento do procedemento de admisión de alumnado para o curso 2020-21

No día de  hoxe, 6  de  maio, publícase no  DOG   a  Resolución  do  5  de  maio  de  2020 na  que  se  recolle o  acordo  sobre  o  restablecemento  do procedemento  de   admisión  de alumnado  para  o  vindeiro  curso, quedando  os  prazos  como  se  reflicte  a  continuación:

  • Do  11  ao  18  de  maio: presentación  de  solicitudes  de  admisión  de  alumnado.
  • Ata  o  26  de  maio: presentación  da  documentación  acreditativa  dos  criterios  do  baremo.
  • Antes  do 9  de  xuño: publicación  das  listaxes  provisionais  do  alumnado  admitido  e  non  admitido. A partir  do día  seguinte  a  esta  publicación  contarase  con  3 días  hábiles  para  formular  reclamacións  contra  esas  listaxes.
  • Ata  o  26  de  xuño: publicación  das  listaxes  definitivas  de  alumnado  admitido  e  non  admitido.
  • Do 1  ao  10  de  xullo: prazo  ordinario  para  a  formalización  da matrícula (do  1  ao  10  de  setembro  como  prazo  extraordinario).

TÍTULOS RECIBIDOS NO CENTRO (ESO E BACH.)

Xa dispoñemos no centro dos títulos académicos correspondentes ó alumnado que rematou no noso IES os seus estudos (ESO ou bacharelato) no ano 2018 (non neste curso pasado). Previamente xa recibiramos os correspondentes ó alumnado que rematara estudos nos anos 2014, 2015, 2016 e 2017.

Os interesados/as (non os pais), ou unha persoa que eles autoricen, poden pasar por secretaría para retiralos, identificándose co seu DNI. Véxanse as instrucións e o modelo de autorización no enlace de debaixo. Téñase en conta que só dispoñemos do título daqueles alumnos/as que remataron estudos (ESO ou bach.) no noso centro; se se fixo noutro centro, o interesado/a deberá dirixirse a el.

INSTRUCIÓNS PARA A RECOLLIDA

IMPRESO DE AUTORIZACIÓN

TÍTULOS RECIBIDOS

COMEZOU O PROCESO DE RESERVA DE PRAZA (en Ventín, do 1 ao 17 de febreiro)

Informamos de que estamos en prazo (entre o 1 e o 17 de febreiro) para que o alumnado de 6º do CEP de Ventín (centro adscrito) presente en Ventín a súa Reserva de praza para o noso IES. Tras iso, coas prazas que queden vacantes, abrirase para todo o resto de alumnado interesado o proceso de Admisión (entre o 1 e o 20 de marzo), sobre o que proximamente publicaremos toda a información relevante.

Recórdase que a realización desa reserva ten carácter vinculante e é incompatible coa presentación de solicitude de admisión noutro centro (salvo renuncia expresa e por escrito á reserva previamente feita, presentada neste IES antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión —1 de marzo—).

O alumnado que xa é do noso Centro non ten que facer ningún destes trámites (nin o de Reserva nin o de Admisión).

Máis información na propia aplicación de admisións ou na web da Consellería.

Listaxe provisional do alumnado admitido e excluído no FONDO SOLIDARIO DE LIBROS e nas AXUDAS PARA MATERIAL. Curso 2019-2020

As  listaxes  están  expostas no  centro  e  poden  descargarse  nos  arquivos  adxuntos.

PRAZO  DE  ALEGACIÓNS:  exclusivamente  venres 12 e  luns 15.

A  publicación das  listaxes  definitivas  será o 13  de  setembro.

 

Libros de  texto: listaxe provisional  de  admitidos.

Libros  de  texto: listaxe provisional  de  excluídos.

Axudas  material: listaxe  provisional  de  admitidos, excluídos  e pendentes.

 

Recordamos que o alumnado con libros do fondo que deba acudir á convocatoria de setembro ten que entregar os libros prestados o día de recollida do boletín de notas,  xoves 5 de setembro, ao seu titor ou titora.

listaxe definitiva do fondo solidario coa relación de axudas admitidas e excluídas será publicada nesta web e no centro o 13 de setembro. A entrega de libros ao alumnado terá lugar o 18 e o 19 de setembro de 2019. A entrega de vales de axudas para o material irá dende o 16 ao 28 de setembro e deberán ser recollidos persoalmente polos interesados na secretaría do centro.

FONDO LIBROS / VALES AXUDAS

Informamos ás familias que solicitaron participar no fondo de libros de texto que a listaxe provisional será publicada nesta web o 11 de xullo. O prazo de alegacións á listaxe provisional abrangue exclusivamente os días 12 e 15 de xullo.

Recordamos que o alumnado con libros do fondo que deba acudir á convocatoria de setembro ten que entregar os libros prestados o día de recollida do boletín de notas,  xoves 5 de setembro, ao seu titor ou titora.

listaxe definitiva do fondo solidario coa relación de axudas admitidas e excluídas será publicada nesta web e no centro o 13 de setembro. A entrega de libros ao alumnado terá lugar o 18 e o 19 de setembro de 2019. A entrega de vales de axudas para o material irá dende o 16 ao 28 de setembro e deberán ser recollidos persoalmente polos interesados na secretaría do centro.

HORARIOS DE VERÁN

CONVOCATORIA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR [2019-20]

Publicada, no DOG do día 20 de maio de 2019, a Orde pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar dirixidas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/20.

O prazo único para a presentación das solicitudes e da documentación complementaria comeza o día 21 de maio e remata o 21 de xuño. PRAZO PECHADO

 

    Enlace á aplicación informática

            Resumo da convocatoria

            Extracto da Orde da convocatoria

            Orde da convocatoria

            Solicitude para cubrir en liña e imprimir (Anexos I e II)

 

Devolución dos libros do fondo

Publicación de listaxes e outra información

FIN CURSO 18/19 - INICIO CURSO 19/20. MAIO/XUÑO e SETEMBRO: notas, reclamacións, matrícula, exames, libros...

Achegamos información relativa a todo o proceso de fin de curso e de matrícula e inicio do seguinte (maio/xuño e setembro). No relativo a fin de curso está 2º de bach., por unha banda, e ESO/1º bach. pola outra: é fundamental aterse totalmente ás datas (e mesmo horas) aquí indicadas polo xusto dos prazos legais.

2º de BACHARELATO

           CIRCULAR DA CONSELLERÍA (2º de BACH.)

EXAMES EXTRAORDINARIOS 2º BACH. (xuño)

ESO e 1º de BACHARELATO

            CIRCULAR DO CENTRO (todo o proceso de fin de curso e setembro)

CALENDARIOS DE MATRÍCULA (días e horas, xuño e setembro)

            ENLACE A DOCUMENTOS para o proceso de matrícula

LIBROS DE TEXTO 2019/2020

EXAMES DE SETEMBRO

CALENDARIO DE EXAMES DE MATERIAS PENDENTES -MAIO 2019- [CURSO 18-19]

Distribuir contido