SIMBOLOXÍAS DAS CORES DA APLICACIÓN ABALARMÓBIL

O enlace permite acceder a un breve documento onde se aclaran as simboloxías de cores utilizadas na aplicación ABALARMÓBIL.

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO

FONDO LIBROS-ADMITIDOS E EXCLUÍDOS PROVISIONAIS (13/7/16)

Publicadas as solicitudes de Admitidos e Excluídos provisionais para participar no Fondo de Libros de texto.

Prazo de alegacións 2 días. PRAZO REMATADO.

Admitidos

Excluídos

LISTAXES DAS AXUDAS PARA A REALIZACION DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2016

Listaxes correspondentes ao disposto no artigo 14.1 da Orde do 14 de marzo de 2016 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva. (DOG do 28/03/2016).

CALENDARIO FINAL DE CURSO 2º BACHARELATO [CURSO 2015/16]

DÍAS NON LECTIVOS: XOVES 5 DE MAIO E VENRES 6 DE MAIO

Recordamos que o xoves 5 de maio, festivo local, e o venres 6 de maio, día non lectivo aprobado polo Consello Escolar, non teremos clase.

CONVOCATORIA DE FOLGA DE ESTUDANTES, MÉRCORES 13 DE ABRIL

A folga de estudantes convocada para esta semana desenvolverase nunha única xornada o mércores 13 de abril.

ADMISIÓN PARA O CURSO 2016/2017

Comunícase que resultaron admitidas todas as solicitudes de Reserva do centro adscrito (CEP Ventín); igualmente, todas as solicitudes de Admisión realizadas, coa única excepción dunha delas feita para 2º de bacharelato de Ciencias (por, de momento, falta de prazas vacantes).

As listaxes completas están a disposición no taboleiro de entrada do centro.

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e de grao superior. Convocatoria 2021.

No  DOG  do 9  de  febreiro  publícase  a orde do 21 de  xaneiro do 2021 pola que  se convocan  as probas  de  acceso  aos  ciclos  formativos  de  grao medio  e de  grao superior  de formación profesional para  o  ano 2021. Neste  enlace pode  accederse  á  convocatoria.

• Probas  de  acceso  a  grao  superior:  o prazo de presentación de  solicitudes  está  abranguido  entre os  días 18  de  febreiro e  o  3  de  marzo, ambos  os dous  incluídos. Máis  información.

• Probas  de  acceso  a grao  medio:   o prazo de  presentación  de  solicitudes  está  abranguido  entre  os  días 15 e 26 de  marzo, ambos os  dous  incluídos. Máis  información

Bolsas para o alumnado que curse ensinanzas postobrigatorias durante o curso 2020-2021

No  BOE  do  8  de  agosto  de 2020 vén  de  publicarse  a  convocatoria  de  bolsas para  os  estudantes  que  no curso  académico 2020-2021 cursen  ensinanzas postobrigatorias, entre  elas 1º e 2º de  bacharelato, Formación Profesional de  grao medio ou  superior  e  Formación Profesional  básica. A  solicitude  deberase  realizar mediante  o formulario  accesible  por  vía  telemática a  través  da  sede  electrónica  do  Departamento  na  dirección https://sede.educacion.gob.es ou  en  www.educacionyfp.gob.es. O prazo  de  presentación  de  solicitudes  vai  do 9 de  agosto  ata  o  1 de  outubro de 2020 no caso  das  ensinanzas  especificadas  anteriormente. Neste enlace  atópase toda a  información   relativa  a como facer a  solicitude.