Música

warning: Parameter 2 to wijering_swftools_flashvars() expected to be a reference, value given in /srv/www/drupal6/includes/module.inc on line 476.

VISITA DA PROTECTORA DE ANIMAIS DE VILAGARCÍA

O xoves 14 de xuño o alumnado de 3ºESO-B visitou a protectora de animais de Vilagarcia. Ademáis de percorrer as instalacións puideron disfrutar dun paseo xunto cos cans de canceira.  Despois tocou ruta de sendeirismo ata o Merendeiro de Fonte Fría.

ALBUM DE FOTOS

PROBA AUDIO

Poderemos saber se funciona aquí:

sentímolo, flash non está dispoñible.

Ademais podemos incluir textos e/ou imaxes para acompañar o audio.

Happy Ukulele Play by TomYG

[audio-player]
0 bytes

OBRADOIRO DE PERCUSION

O pasado venres 27 de outubro, recibimos no instituto a Didier Díaz. Realizou un taller de ECOPERCUSIÓN co alumnado de 4ºESO, 1ºBTO e 2ºBTO que cursan as asignaturas de: música, linguaxe e práctica, análise e artes escénicas. Aprenderon ritmos básicos de batucada e conseguiron soar coma un grupo casi profesional. Bravo por eles e elas!!!

O ALUMNADO DE 3ºESO DE MÚSICA ASISTE AOS CONCERTOS DIDÁCTICOS DE CELANOVA

O alumnado de 3ºESO do noso centro tivo a oportunidade de participar no ciclo anual de Concertos Didácticos de Órgano na Igrexa de San Salvador de Celanova promovido polo Concello de Celanova e patrocinado pola Secretaría Xeral de Cultura. A actividade está perfectamente insertada no programa de 3ºESO no que se inclúe historia da música e este instrumento forma parte importantísima da mesma.

Marisol Mendive, profesora de órgano do Conservatorio de Ourense, foi a encargada de impartir este curso que mestura o coñecemento dun órgano histórico coa participación musical dos alumnado que interpretou cos seus propios instrumentos varias pezas musicais acompañados do órgano. Neste vídeo podemos ver un momento da participación do noso alumnado.

Por outra parte, o concello de Celanova invitou a todos os asistentes a realizar un circuito turístico polo concello de Celanova. O noso alumnado tivo oportunidade de facer visitas guiadas sobre os temas seguintes:

• Baixa Idade Media (Vilanova dos Infantes)
  • A devoción mariana en Galicia (A Virxe do Cristal)
  • Desenvolvemento urbano das vilas galegas (Casco urbano)

Para máis información podes facer clic aquí.

FESTIVAL ATHENEA 2016-17

Resumo en vídeo das actuacións do festival Athenea des ano académico. Para ampliar o vídeo despois de darlle a "play" fai clic no logo de youtube que aparecerá na esquina inferior dereita do vídeo.

ACTOS DO DÍA DA MULLER

Bibliomalveiras acolleu este mércores 8 de marzo de 2017  esta performance do alumnado de Música e Artes Escénicas a prol da muller e do seu legado en moitos casos menosprezado e case esquecido.

Testemuña desta homenaxe é a árbore chea de follas con reseñas da vida e obra de mulleres extraordinarias que todo o mundo pode ver e consultar en Bibliomalveiras.

Outra das iniciativas deste día foi a colocación nas escaleiras de fotocopias coas vidas de 100 mulleres galegas, unha publicación que a Xunta puxo á disposición de todo o mundo e que é un documento interesante para toda a sociedade galega.

Outra das catividades promovidas por Bibliomalveiras foi a participación de todo o alumnado nun concurso sobre mulleres excelentes en diferentes campos como a ciencia, as artes, a educación, a literatura, etc. O alumnado participou moi activamente no mesmo.

Ademais diso o noso centro educativo sumouse á iniciativa de gardar uns minutos de silencio polas 21 mulleres asasinadas a causa da violencia machista no que vai de ano. Unha alumna do centro leu un comunicado ao que todo o mundo pode expresar o seu acordo asinando nos taboleiros situados na entrada principal do instituto.

Para coñecer en detalle  estas e outras inciativas levadas a cabo no día da muller visitade o blog de Bibliomalveiras.

O BACHARELATO ARTÍSTICO PASOU POLA BIBLIOTECA

Por segunda vez en pouco tempo, o alumnado de Bacharelato Artístico escolleu a Biblioteca escolar como o lugar idóneo para unha fermosa actuación que deixou a todo o mundo sorprendido. Sen queredes podedes ver as performances que xa están no blog de Bibliomalveiras. Neste vídeo podedes ver a actuación do día 2 de decembro.

O BACHARELATO ARTÍSTICO PASOU POLA BIBLIOTECA

OBRADOIRO DE REGUEIFAS 2016

Definición do dicionario da Real Academia Galega:

Regueifa: (s.f.)  Disputa dialéctica improvisada e en verso, especialmente entre os asistentes a unha voda.

Agora que todo o mundo sabe  o que son as regueifas contámosvos a nova: o Caruncho e Pinto de Herbón, sobradamente coñecidos polo seu traballo e polas súas aparicións nos medios (radio, tv, Internet) desenvolveron un obradoiro de regueifas o día 7 de marzo co alumnado de música. Nunha intensa sesión de traballo e guiados pola man maestra dos dous poñentes, os nosos alumnos pasaron da composición de textos en verso e da improvisación ao canto. Neste album de fotos podedes ver en imaxes todo o proceso.

VER GALERÍA DE FOTOS

(Clic para ampliar)