O ALUMNADO CARRILEXO PARTICIPA EN IMATXINA

O xoves 13 de abril, o alumnado de 2º da ESO foi a Vigo nunha excursión organizada polo departamento de Matemáticas.
Aproveitaron a mañá para ir á Casa do Libro, dar unha volta pola exposición de Baldo Ramos e Pepe Cáccamo, “A Dobre Páxina” e por último, asistiron ás actividades programadas na XIV edición de Imatxina.

CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

O departamento de Matemáticas organiza un interesante concurso no que ainda estades a tempo de participar. O tema, a forma de presentación, os prazos e toda a información necesaria están neste cartaz

Resumo das bases:

• PARTICIPACIÓN: Está aberta a todo o alumnado do Centro.
  • TEMA: debe estar relacionado co mundo das matemáticas (simetrías, formas xeométricas, mosaicos, números, estatística, azar.....)
  • PRAZO: o prazo de presentación remata o 29 de Maio.
  • PREMIOS.

PRIMEIRO PREMIO: unha cámara de acción SJCAM4000 wifi
SEGUNDO PREMIO: tablet Point of View 7"
TERCEIRO PREMIO: altavoces bluetooth.

PARTICIPADE!

Material para Métodos 2

Nos arquivos adxuntos atoparas datos para distintas actividades da clase de Métodos Estatísticos e Numéricos de 2º de bacharelato.