2018-19

Manual de autoprotección (non borrar)

SESIÓN DE CROSSFIT DO CICLO SUPERIOR (TSEASD)

O luns 10 de decembro os alumnos de 1º TSEASD  desenvolveron unha sesión práctica de Crossfit impartida polos técnicos Antia e Antón no centro Old Metal CrossFit de Vilagarcia  como parte da sua  formación no modulo de Valoración da Condición Física e Intervención en accidentes.

Podes ver o album aquí, premendo na foto ou na galegía de imaxes

Álbum: CICLO SUPERIOR (TSAAFD) -> Crossfit 2018

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Clic para ver/descargar o documento

III SEMANA DA CIENCIA: AS ERUPCIÓNS VOLCÁNICAS

No marco das actividades da III Semana da Ciencia, o alumnado de Ciencias de 4ºESO preparou unha presentación con maquetas para explicar como suceden as erupcións volcánicas.

III SEMANA DA CIENCIA: MATESCHEF

No contexto da III Semana da Ciencia, oa lumnado de matemáticas participou nun divertido concurso, MATESCHEF, no que tiñan que facer un pastel. Pra facelo tiñan que calcular cantidades e tempos. Mellor velo en vídeo.

2ª parte

III SEMANA DA CIENCIA: INVENTOS DO ALUMNADO

Inventos presentados a concurso polo alumnado na Semana da ciencia 2018. Fai clic na imaxe aquí abaixo para ver os inventos.

Álbum: CURSO 2018-19 -> Semana da ciencia 2018

CANDIDATURAS DO ALUMNADO AO CONSELLO ESCOLAR

Preme na imaxe para ampliala

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2018-19

SAMAÍN E MAGOSTO

Para ler/descargar preme na imaxe

MONÓLOGO DE NIEVES RODRIGUEZ NO AUDITORIO

Foto de Santi M. Amil para La voz de Galicia

O alumnado de 4ºESO e de 1º Bacharelato asistíu no auditorio de Vilagarcía á representación de Metamorfose, un monólogo de Nieves Rodriguez, no marco do programa Violencia Zero para estudantes do ensino secundario.

Para ler máis sobre esta nova na prensa podes ler isto ou isto.