2018-19

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2018-19

SAMAÍN E MAGOSTO

Para ler/descargar preme na imaxe

MONÓLOGO DE NIEVES RODRIGUEZ NO AUDITORIO

Foto de Santi M. Amil para La voz de Galicia

O alumnado de 4ºESO e de 1º Bacharelato asistíu no auditorio de Vilagarcía á representación de Metamorfose, un monólogo de Nieves Rodriguez, no marco do programa Violencia Zero para estudantes do ensino secundario.

Para ler máis sobre esta nova na prensa podes ler isto ou isto.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

CHARLA SOBRE DOAZÓNS E TRANSPLANTES

Hoxe foi a charla sobre doazón e transplantes para o alumnado do ciclo superior e máis o de Bioloxía e Xeoloxía na asignatura de CUCI.
Cada dous anos, dous traballadores de Montecelo, un mèdico e unha enfermeira,veñen ao noso instituto a explicar cal e a sua función na Oficina de Coordinación de Trasplantes . Esta oficina encargase da detecciòn dos posibles doantes de órganos e de tecidos e das alertas á organizaciòn nacional cando a familia autoriza a extracción. A finalidade é poñer en marcha todos e cada uns dos equipos que interveñen na extracciòn de órganos para que esta se realice no menor tempo e coas menores complicacións posibles. Saber máis sobre doazósn e transplantes.
Como sempre, dende hai anos, a charla foi moi entretenida e motivante. Mayte e  Emilio Arruti , grazas pola vosa contribución para lograr o obxectivo de concienciar a toda a poboación, neste caso ao noso alumnado, deste xesto tan importante para todo o mundo.

CALENDARIO ESCOLAR 2018.19

IMPORTANTE: REUNIÓNS DO MÉRCORES 17 DE OUTUBRO

AVISO IMPORTANTE

O mércores 17 de outubro hai convocadas 3 reunións diferentes. Terán unha duración aproximada de 30 minutos e celebraranse na biblioteca do centro no horario seguinte:

• 17H30___Reunión coas familias de 4ºESO
  • 18H15___Reunión ANPA
  • 19H00___Reunión coas familias de 2ºESO e de 3ºESO

O TSAAFD FAI A RUTA DA PEDRA E DA AUGA

O alumnado de primeiro e segundo do ciclo superior fixo o 9 de outubro a Ruta da pedra e da auga. Esta foi a primeira toma contacto entre o gran grupo. Uns xogos de coñecemento na natureza axudaron a conseguilo. Velaí unhas imaxes e vídeos desta actividade.

DI_CAPACITADOS . Y si te dijeran que puedes?

O alumnado de 2º curso do Ciclo Superior foi o dia 27 de setembro ao auditorio municipal de Vilagarcia para ver o documental. DI_CAPACITADOS . Y si te dijeran que puedes?  dirixido por Sebastián Alvaro , creador do programa Al filo de lo imposible. O interese deste traballo era para o módulo  de Actividades físicas para persoas con discapacidade xa que estaba representando á Asociacion LAR, asociación pro saúde mental.

O grupo fixo unha foto con Sebastián Álvaro.

Preme na imaxe para ampliala