Complementarias

O ALUMNADO DO CICLO SUPERIOR REALIZOU UN CURSO DE RCP

Como todos os anos, este luns os profesionais sanitarios do Salnés acompañaronnos para o curso de RCP que capacita aos nosos alumnos para poder aplicar a RCP en caso de necesidade e coñecer o dispositivo DESA. Este curso é obrigatorio para todos aqueles que traballen nunha piscina e como socorristas.

De maneira altruista, dende hai 11 anos, veñen a impartir esta sesiòn cunha duración de 4 horas no que son avaliados tanto desde o punto de vista práctico como na teoría por medio dun exame teórico.

Este ano tiveron que vir tres médicos mais pois ao cambiar de ciclo,  a unidade formativa de primeiros auxilios,  pasa a ser de primeiro curso pero ainda temos o ciclo antigo onde aínda se imparte en segundo . Co cal tivemos 54 alumnos, 6 profesionais do Hospital (Julia Oubiña, Eugenio Pose, Sandra Martínez, Laura González, Carlos Pérez e Ángeles Castro Otero) e dous profesores axudantes : Luis e Conchi.

(Fonte: Canle Rías Baixas)

A nova no Faro de Vigo (clic na imaxe)

Ver album de fotos:

MONÓLOGO DE NIEVES RODRIGUEZ NO AUDITORIO

Foto de Santi M. Amil para La voz de Galicia

O alumnado de 4ºESO e de 1º Bacharelato asistíu no auditorio de Vilagarcía á representación de Metamorfose, un monólogo de Nieves Rodriguez, no marco do programa Violencia Zero para estudantes do ensino secundario.

Para ler máis sobre esta nova na prensa podes ler isto ou isto.

AVISO IMPORTANTE PARA 1ºESO: ENGLISH WEEK

O noso centro foi seleccionado para participar no programa de inmersión lingüḯstica English Week, dirixida ao alumnado de 1ºESO, organizada pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria durante o ano 2018 (Orde do 18 de maio publicada no DOGA do 7 de xuño).

Esta actividade celebrarase nos Peares dende o domingo 28 de outubro ata o sábado 3 de novembro, ambos os dous incluídos. É totalmente gratuita ainda que as familias terán que se ocupar do traslado da súa filla ou do seu fillo. Esta oferta é para un máximo de 25 alumnas e alumnos.

O mércores 3 de outubro entre as 16:45 e as 17:30 poderase anotar ou informase no despacho de Dirección todo o alumnado interesado na actividade. Se o número de interesados superara o número de praza disponibles seleccionaranse os 25 primeiros anotados.

IMPORTANTE:

Terán prioridade aquelas persoas que non disfrutaron desta actividade o ano pasado.

VIAXE A ITALIA DE 4º ESO

VIAXE A ITALIA 2018

CONCURSO DE FOTO E VIDEO "OLLARES EN IGUALDADE"

PARA LER AS BASES FAI CLIC NA IMAXE

O ALUMNADO DE CARRIL REMATOU A SÚA PARTICIPACIÓN NO PARLAMENTO XOVE

As carrilexas e os carrilexos que participaron na IXª edición do Parlamento Xove acudíiron a Compostela o 4 e o 5 de maio para debatir na fase final. O tema foi: "A experiencia acumulada nun ano sabático pode ser de gran axuda para orientar os intereses académicos e laborais da xuventude europea antes de que inicien a súa etapa universitaria: ¿debería existir un plan de financiamento europeo destinado a tal fin?".

O equipo de Carril tivo que posicionarse en contra da tese mentres que o alumnado do instituto de Becerreá co que debateron, a favor. Primeiro cada equipo presentou as súas argumentacións  Nunha segunda parte do debate Rubén e Ismael refutaron os argumentos do equipo de Becerreá. Finalmente os representantes dos dous institutos, Becerreá e Carril, tiveron que expor as súas conclusións. A encargada do noso instituto foi Alba Conde. O equipo de Becerreá saíu victorioso desta batalla dialéctica.

Iria López, unha das nosas representantes falounos sobre a súa experiencia persoal. Dixo que estaba demasiado nerviosa e intimidada polo equipo de Becerreá, que xa levaba gañando oito anos e notábase que estaban moi relaxados e seguros de si mesmos. "Tremía, trabábame falando, cando eu normalmente non o fago", dixo Iria.

Alba Conde tamén comentou que había moita presión pero destacou como aspecto positivo que tivo a oportunidade no seo do seu propio grupo de debatir ideas contrarias argumentando e que esa discrepancia sempre era respectuosa e construtiva.

Esta primeira participación no Parlamento Xove podería servir aos participantes de futuras edicións como unha boa experiencia de traballo en equipo para tentar defender unha postura grazas ao diálogo e ao consenso.  Unha proveitosa lección para todos.

Nas imaxes os nosos cinco representantes: Iria López, Alba Conde, Isaac, Rubén e Brais González (non está nas fotos)

O ALUMNADO CARRILEXO PARTICIPA EN IMATXINA

O xoves 13 de abril, o alumnado de 2º da ESO foi a Vigo nunha excursión organizada polo departamento de Matemáticas.
Aproveitaron a mañá para ir á Casa do Libro, dar unha volta pola exposición de Baldo Ramos e Pepe Cáccamo, “A Dobre Páxina” e por último, asistiron ás actividades programadas na XIV edición de Imatxina.

AS BOOKTUBERS DO CLUB DE LECTURA "TIRA DA PÁXINA"

As integrantes do club de lectura Tira da páxina acaban de publicar o que esperan sexa o primeiro de moitos vídeos nos que comentarán a súa experiencia de lectura de obras seleccionadas. Nesta ocasión tócalle o turno a Mil soles espléndidos de Khaled Hosseini, autor afgano residente nos Estados Unidos.