Novas do ciclo

TSAAFD: ACTIVIDADES ACUÁTICAS POLO SAMAÍN

Hoxe no modulo de salvamento fixemos unha clase diferente. Fixemos un circuito SAMAIN na piscina. Gracias a colaboracion de SANTI E MARIA, os nosos alumnos puideron comprobar que no seu futuro profesional poden  adaptarse as actividades acuaticas as distintas festividades cun pouco de creatividade e moitas, moitas ganas.

CHARLA SOBRE DOAZÓNS E TRANSPLANTES

Hoxe foi a charla sobre doazón e transplantes para o alumnado do ciclo superior e máis o de Bioloxía e Xeoloxía na asignatura de CUCI.
Cada dous anos, dous traballadores de Montecelo, un mèdico e unha enfermeira,veñen ao noso instituto a explicar cal e a sua función na Oficina de Coordinación de Trasplantes . Esta oficina encargase da detecciòn dos posibles doantes de órganos e de tecidos e das alertas á organizaciòn nacional cando a familia autoriza a extracción. A finalidade é poñer en marcha todos e cada uns dos equipos que interveñen na extracciòn de órganos para que esta se realice no menor tempo e coas menores complicacións posibles. Saber máis sobre doazósn e transplantes.
Como sempre, dende hai anos, a charla foi moi entretenida e motivante. Mayte e  Emilio Arruti , grazas pola vosa contribución para lograr o obxectivo de concienciar a toda a poboación, neste caso ao noso alumnado, deste xesto tan importante para todo o mundo.

O TSAAFD FAI A RUTA DA PEDRA E DA AUGA

O alumnado de primeiro e segundo do ciclo superior fixo o 9 de outubro a Ruta da pedra e da auga. Esta foi a primeira toma contacto entre o gran grupo. Uns xogos de coñecemento na natureza axudaron a conseguilo. Velaí unhas imaxes e vídeos desta actividade.

DI_CAPACITADOS . Y si te dijeran que puedes?

O alumnado de 2º curso do Ciclo Superior foi o dia 27 de setembro ao auditorio municipal de Vilagarcia para ver o documental. DI_CAPACITADOS . Y si te dijeran que puedes?  dirixido por Sebastián Alvaro , creador do programa Al filo de lo imposible. O interese deste traballo era para o módulo  de Actividades físicas para persoas con discapacidade xa que estaba representando á Asociacion LAR, asociación pro saúde mental.

O grupo fixo unha foto con Sebastián Álvaro.

Preme na imaxe para ampliala

CURSO DE INCLUSIÓN SOCIAL

O Centro de Formación do Profesorado (CEFORE) de Pontevedra iniciou o curso Estratexias para unha escola inclusiva e a atención á diversidade. Nel participan o xoves 27 de setembro dous profesores do IES Miguel Ángel González Estévez en calidade de relatores: Conchi Pérez e Luís Garrigós. O seu proxecto Marzo sen Fronteirasque xa recibíu un premio da Unión Europea, é un exemplo práctico de inclusión social de rapaces e rapazas con discapacidades psíquicas. Este é o cartaz co programa deste curso.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS NO 2º CURSO DO CICLO SUPERIOR (TSAAFD)

Prema na imaxe para consultar ou descargar o documento.

O 1º DE TSAAFD FAI UNHA RUTA EN BICI POLA ILLA DE AROUSA

O alumnado de 1º de TSAAFD  fixo hoxe, 5 de abril, unha ruta en bici. O percorrido foi de Vilagarcía a Vilanova , deron a volta a toda Illa de Arousa a rentes do mar e por último volveron a Vilagarcía.

Unha ruta moi bonita que  permitiu ao profesorado e ao alumnado do ciclo superior acoñecerse mellor entre eles, facer exercicio e prepararse para unha saída moito mais longa que farán dentro duns meses.

ALBUM DE FOTOS

MARZO SEN FRONTEIRAS 2018

O 21 de marzo deste ano celebrouse no recinto feiral de FEXDEGA unha nova edición de MARZO SEN FRONTEIRAS. Trátase dun proxecto integrado no que o alumnado do 2º curso do TSAAFD ten que planificar e executar este evento: busca de finanzamento, preparación de actividades e de materiais necesarios, cartelería, etc. Os coordinadores do proxecto son dous profesores do ciclo, Conchi Pérez e Luís Garrigós.
Hai que destacar este ano a colaboración da asociación Cans de familia, o que permitíu levar a cabo un obradoiro de terapia con cans. Ademais, os asistentes puideron disfrutar das actuacións en directo de Dani Barreiro & friends e dun grupo de alumnos e alumnas de música de 4ºESO do noso instituto. Ademais hai que citar ás empresas da localidade que fixeron donacións para o avituallamento. O noso agradecementos para estes colaboradores desinteresados. Tamén o noso agradecemento a Diego Alcaine e a Chuli de Foto Merchi polas fotos e vídeos que compartimos.
Lembremos que este ano 2018 o proxecto acadou un premio da Unión Europea concedido pola súa innovación nun campo tan complexo como é o da inclusión de persoas con discapacidade.
Queda aquí á vosa disposición un album de fotografías  que dan fe do evento e os vídeos disponibles na rede.

Video de Arousa.Tv

Vídeo de La Voz de Galicia
Notas de prensa;

• Antes do evento:

• Despois do evento:

FARO DE VIGO. EDICION AROUSA:

Revista GARATUXA do CEE

CURSO DE RCP PARA O SEGUNDO CICLO DO TSAAFD

O dia 12 de marzo o profesorado de TSAAFD, como todos os anos, organizou un curso de Reanimación Cardio-Pulmonar (RCP) para os seus alumnos de segundo de ciclo e gracias a el acadan o titulo de manexo de DESA e de RCP.

O persoal do servicio de urxencias do Hospital do Salnés que colabora desde hai máis de 10 anos nesta preparación fai unha labor moi interesante, necesaria e altruista pola súa parte pola que estamos moi agradecidos.

ALBUM DE FOTOS

A nova na prensa: