BENVIDAS/OS AO CURSO 2019-20!

Xornada de presentación:  Luns, 16 de setembro

ESO, Bacharelato e Ciclo Superior

ESO e Bacharelato

1ºESO 10:20h
3º/4º ESO
1º/2º BACHARELATO 11:00h

Ciclo superior

Acondicionamento Físico

TSEASD

Importante!

O luns 16 os autobuses comezan a recollida do alumnado ás 10:00h pasando por todas as paradas habituais. A hora de saída dos autobuses do instituto será ás 11:45h.

CAPOEIRA BACANA PARA O CICLO SUPERIOR

Versión para impresoraVersión para impresora
Este martes día 5 de febreiro veu ao instituto un profesor de capoeira, Daniel,  que foi alumno do centro. Acompañouno Fabián, un discipulo. Deu dúas sesions moi dinamicas aos grupos do ciclo e foi unha gran experiencia para todos nós.

Esta actividade é unha formacion complementaria para o evento MARZO SEN FRONTEIRAS que se celebrará o 27 de MARZO en FEXDEGA xa que formará parte dunha das estacións.

Aquí quedan unhas imaxes da clase:se queres velas mellor fai clic aquí . Se prefires botar unha ollada rápida fai clic na imaxe para ver o álbum.
Álbum: CICLO SUPERIOR (TSAAFD) -> Capoeira Bacana 2019

album | by Dr. Radut