CHARLA PARA O TSAAFD DA DIRECTORA DO CENTRO "BATA"

O alumnado do TSAAFD asistíu hoxe, 30 de xaneiro, a unha charla de YOLANDA HERAS, directora de BATA. Este centro ten como obxectivo mellorar a calidade de vida das persoas cons transtornos do espectro autista (TDH) e das súas familias.

Desde hai anos colabora co ciclo nos  módulos de segundo curso:  Actividades Fìsicas para persoas con Discapacidade e  Proxecto Integrado .  Ademais participa no evento MARZO SEN FRONTEIRAS, xunto cos otros catro centros de educaciòn especial. E todos eles e nós, co proxecto MARZO SEN FRONTEIRAS, temos como obxectivo promover a inclusiòn desta persoas con discapacidade como cidadáns de pleno dereito nunha sociedade xusta e solidaria. Este ano estamos traballando desde principio de curso nese proxecto para o que xa temos data e lugar: o 21 de marzo en Fexdega.
(Preme nas imaxes para amplialas)