O CICLO SUPERIOR VISITA O CENTRO OCUPACIONAL "O SAIAR"

Versión para impresoraVersión para impresora

(Para ampliar, clic na imaxe)

O alumnado do ciclo superior TSAAFD) visitou o centro ocupacional O SAIAR para coñecer a  algúns dos participantes na II XORNADA LÚDICO-DEPORTIVA PARA PERSOAS CON DISCAPACIDADE que se organizará o día 9 de Marzo no recinto feiral de Fexdega . Participarán  catro centros  de Vilagarcia : CEE, SAIAR, BATA e CON ELES. A esta primeira visita seguiranlle outras aos restantes centros participantes.

Este evento está organizado polo alumnado de segundo curso del T.S.A.A.F.D y por dous profesores dos módulos de PROXECTO INTEGRADO e ACTIVIDADES FÍSICAS PARA PERSOAS CON DISCAPACIDADE. Como colaboradores teremos ao alumnado de primero curso de T.S.A.A.F.D , o Concello de Vilagarcia e Protección Civil.  Ademais dalgunhas empresas patrocinadoras do avituallamento.

VER GALERÍA DE FOTOS

story | by Dr. Radut