MODIFICACIÓNS DA PROGRAMACIÓN DE FRANCÉS CURSO 2019-20

Primeira lingua estranxeira Segunda lingua estranxeira
1ºESO Ver documento Ver documento
2ºESO Ver documento Ver documento
3ºESO Ver documento Ver documento
4ºESO Ver documento Ver documento
1º BACH. Ver documento -
2º BACH. Ver documento -

PROGRAMACIÓN FRANCÉS 2019-20

Para ver a programación preme na imaxe

BLOGUE DO DEPARTAMENTO

Para acceder fai clic na imaxe ou aquí

PROGRAMA PIALE

Este curso dúas profesoras do centro, Eva Abal de Inglés e Matilde Fernández de francés fixeron un programa de Inmersión Lingüística nas súas respectivas linguas de especialidade, unha en Canada e outra en Francia. O PIALE (Programa Integral de Aprendizaxe de Linguas Estranxeiras) está destinado ao profesorado que durante un mes comparte aulas con profesores dos países de acollida.

Estas son unhas infografías  para dar a coñecer o sistema educativo de ambos os dous países.

Para ver as infografías, preme nas imaxes

Para ler/descargar o PDF, preme na imaxe

La roue de la fortune

............................................................................................................................

XORNADA DE CONTACONTOS EN FRANCÉS

Fantástica e divertida sesón de contacontos titulada "Conta comigo" na que o alumnado de 1º e 2º da ESO puido seguir as historias tradicionais contadas ao redor do lume e que transmiten os saberes ancestrais dos pobos africanos.

Esta é a presentación do contacontos:

Me llamo Samuel Mountoumnjou. Nací en Foumban, una ciudad del oeste de Camerún que sigue conservando muchos elementos de su cultura y de sus tradiciones. En ese contexto me crié, aprendiendo el bamoun, mi lengua materna. Pasando los años, aprendí a apreciar las metáforas y la poesía de ese idioma así como la riqueza literaria y cultural de sus relatos. Escuchando a mi mamá hablar o contar, y a muchas personas mayores del pueblo también, sentí nacer y crecer en mí la pasión por los cuentos y, siendo aún adolescente, me inicié en la narración.

2º ESO e 3ºESO

Fai clic nas  dúas imaxes para descargar nunha o arquivo MP3 e noutra o arquivo de texto

4ºESO: Les tâches ménagères

INTERCAMBIO CON FRANCIA 2017-18: BRETAÑA

Os nosos carrilexos de intercambio xa chegaron sans e salvos da súa extraordinaria viaxe a Francia. Foi unha aventura colectiva pero tamén moi persoal que quedará marcada na memoria dos e das participantes por moito tempo. O intercambio comezou o día 9 de marzo cando un grupo de 48 alumnos e alumnas do instituto do Carril, do IES Armando Cotarelo Valledor e do IES Fermín Bouza Brey. subiron no autobús. A acollida do collège La Roche aux Fées de Retiers foi magnífica e esperamos estar á altura cando nos toque a nós recibilos.

No programa da viaxe estaba como primeira etapa a visita da duna do Pyla, cerca de Burdeos, e a da cidade de Nantes. Posteriormente, visitaron diferentes lugares emblemáticos de Bretaña relacionados co tema central deste intercambio: o mar e a terra. Entre eles podemos citar o acuario de Le Croisic, unha panadaría e unha granxa ecolóxica, Fagots e froment, o bosque de Brocéliande, berce das lendas artúricas e das fadas Viviana e Morgana e do mago Merlín, unha granxa de ostras en Cancale ou unhas salinas en Guerande. Non podían faltar as visitas do Mont Saint- Michel e de Rennes, capital de Bretaña.

Pero o tempo non deu para máis e unha vez rematada a estadía en Bretaña o grupo viaxou ate París onde tivo a sorte de percorrer diferentes puntos da cidade que son xa símbolos universais. O último día en Francia estivo dedicado a Disney nunha xornada chea de ledicia para todo o grupo. A volta á casa foi vivida con emoción a pesares do cansancio.

Esta experiencia completa de inmersión lingüística coñecerá a súa continuación no mes de setembro, esta vez en Galicia.

Se queres ler os comentarios e as impresións do alumnado durante a viaxe podes entrar no blog de francés. Se só queres ver fotos da viaxe abre o album de fotos.

ALBUM DE FOTOS

Tamén podes ter a visión do outro lado visitando o sitio web do collège La Roche aux Fées.

Estes videos cruzados entre os rapaces galegos e bretóns ao día seguinte da despedida dan unha idea bastante boa do clima que se creou entre os participantes.