Novas en Bibliomalveiras

ENCONTROS DAS LECTORAS E LECTORES DO COLE E DO INSTITUTO DE CARRIL

Rapazas e rapaces de 2ºESO que forman parte do clube de lectura "Tira da Páxina" do noso instituto tiveron un encontro coas lectoras e lectores máis peques do colexio do Carril que forman parte do clube de lectura "Os lóstregos". Houbo lecturas compartidas ao longo de dúas sesións e o público, esixente como era de esperar, non deu queixa. Parabéns!

RADIOMALVEIRAS: PROGRAMA Nº5

Programa especial sobre Antón Fraguas polo Día das Letras Galegas 2019 no noso instituto de Carril.

MIL PRIMAVERAS MÁIS PARA A LINGUA GALEGA

LETRAS GALEGAS 2019 DEDICADAS A ANTÓN FRAGUAS

Co gallo da celebración do día das Letras Galegas, tivo lugar o pasado  7 de maio a representación de Serafín Marcos “Quen ten un mestre etnógrafo?”, sobre a vida e obra de Antón Fraguas Fraguas.

Clic na imaxe para ampliar

Dito acto tivo lugar na Biblioteca do centro, e acudiu o alumnado de 2º ESO, así coma os grupos de reforzo en Lingua de 1º ESO. Serafín, coa súa particular e orixinal representación sobre a figura de Antón Fraguas, fixo as delicias do alumnado, que de seguro non esquencerán o  autor homenaxeado nesta edición do ano 2019.

Galería de fotos

INAUGURACIÓN DA EXPOSICIÓN "30 ANOS DE EVOLUCIÓN DOS MATERIAIS DIDÁCTICOS NO ENSINO MEDIO EN GALICIA"

Aqui vai un vídeo da Voz de Galicia titulado: O agasallo da profesora

RADIOMALVEIRAS EMITE EN DIRECTO!

No segundo recreo dos venres o equipo de Radiomalveiras abre os seus micros para todas e todos vós. Só tedes que poñer a orella e escoitar as novas, a carteleira, o tempo, felicitacións de cumpreanos, peticións musicais con dedicatoria ou sen ela que salen dos altofalantes do patio e da entrada. Animadevos a participar!

LECTURAS PARA O VERÁN

LECTURAS DOSIFICADAS PARA TODO O MUNDO

AS BOOKTUBERS DO CLUB DE LECTURA "TIRA DA PÁXINA"

As integrantes do club de lectura Tira da páxina acaban de publicar o que esperan sexa o primeiro de moitos vídeos nos que comentarán a súa experiencia de lectura de obras seleccionadas. Nesta ocasión tócalle o turno a Mil soles espléndidos de Khaled Hosseini, autor afgano residente nos Estados Unidos.

DÍA DA ÁRBORE: COLABORAMOS CO COLECTIVO "COUSA DE RAÍCES"

Polo día da árbore (21 de marzo) o colectivo Cousa de raíces, formado por numerosas asociacións, empresas e agrupacións, empredeu unha iniciativa para celebrar esta data tan especial  dirixida aos centros educativos a todas as persoas que quixeran colaborar. O obxectivo final da mesma era a defensa o monte galego.

A colaboración do noso instituto, o mesmo que a de outros centros e ensino galegos, deu como resultado unha curta que reivindica o valor do noso monte. Un grupo de alumnas e alumnos de ciencias en colaboración co profesorado desa materia foi o encargado de presentar esta proposta visual.