O ALUMNADO DE BACHARELATO ASISTE A "NO SOLO DUELEN LOS GOLPES"

O pasado venres, día 6 de outubro, ás 12,00 da mañá no Auditorio municipal de Vilagarcía, os grupos de 1º e 2º de bacharelato asistiron a unha acción de sensibilización contra a violencia de xénero. Esta proposta destinada ao alumnado de 4º ESO e Bacharelato foinos ofrecida a todos os centros de Vilagarcía dende a Área de igualdade -CIM do concello.

Tratábase dun monólogo, xa famoso, titulado "No solo duelen los golpes" (que se pode ver en You Tube y que está baseado na súa experiencia persoal) realizado por Pamela Palenciano coa colaboración dunha traballadora social, encargada de conducir o debate posterior, no que se plantexaron diversas cuestións que na súa metade foron intervencións moi acertadas e interesantes do noso instituto.

Ler a nova na prensa:

ANDAINA DO TSAAFD

Como ven sendo habitual tódolos anos, os dous grupos de Tsaafd fixeron unha actividade conxunta na primeira semana de curso, concretamente o dia 27 mércores.O obxectivo é axudar a  profesores e  alumnos a coñecerse por medio dunha actividade física. Este ano fixeron 20 km bordeando a costa na Illa de Arousa.Fixo bo tempo e o ritmo foi axeitado. Os profes acompañantes foron Borja, Teresa, Luís e Conchi.

(Para ampliar, clic na imaxe)

COMEZO DE CURSO DO CICLO SUPERIOR

O alumnado do Ciclo Superior en Técnico Superior de Animación de Actividades Físicas e Deportivas (TSAAFD) queda convocado á xornada de presentación o MÉRCORES 20 DE SETEMBRO co seguinte horario:

• Alumnado de 1º curso => 11h00
  • Alumnado de 2º curso => 12h00

INICIO DE CURSO: ESO E BACHARELATO

Neste ano académico 2017-18 comezan as clases o VENRES 15 DE SETEMBRO.  A presentación do alumnado e das titoras e titores de cada curso realizarase coa seguinte distribución horaria:

• 1º e 2º ESO => 11h
  • 3º e 4º ESO => 12h
  • 1º e 2º Bacharelato => 13h

Desexámosvos a todas e a todos un bo comezo!

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS DAS AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL

Publicadas as listas provisionais de admitidos e excluidos das axudas para libros de texto e material escolar. As persoas que sexan beneficiarias do cheque de material, poden pasar a recollelo entre os días 17 e 21 de xullo en horario de 10:00 a 13:30. De non poder retiralo nestas datas, poden facelo no mes de setembro.

ADMITIDOS EXCLUIDOS
(Clic sobre as imaxes para ver/descargar)

LIBROS DE TEXTO CURSO 2016-17

Podes consultar e/ou descargar o listado dos libros de texto para o vindeiro curso facendo clic na imaxe ou ma ligazón:

VER/DESCARGAR LIBROS DE TEXTO