O ALUMNADO DO CICLO SUPERIOR REALIZOU UN CURSO DE RCP

Como todos os anos, este luns os profesionais sanitarios do Salnés acompañaronnos para o curso de RCP que capacita aos nosos alumnos para poder aplicar a RCP en caso de necesidade e coñecer o dispositivo DESA. Este curso é obrigatorio para todos aqueles que traballen nunha piscina e como socorristas.

De maneira altruista, dende hai 11 anos, veñen a impartir esta sesiòn cunha duración de 4 horas no que son avaliados tanto desde o punto de vista práctico como na teoría por medio dun exame teórico.

Este ano tiveron que vir tres médicos mais pois ao cambiar de ciclo,  a unidade formativa de primeiros auxilios,  pasa a ser de primeiro curso pero ainda temos o ciclo antigo onde aínda se imparte en segundo . Co cal tivemos 54 alumnos, 6 profesionais do Hospital (Julia Oubiña, Eugenio Pose, Sandra Martínez, Laura González, Carlos Pérez e Ángeles Castro Otero) e dous profesores axudantes : Luis e Conchi.

(Fonte: Canle Rías Baixas)

A nova no Faro de Vigo (clic na imaxe)

Ver album de fotos:

CAPOEIRA BACANA PARA O CICLO SUPERIOR

Este martes día 5 de febreiro veu ao instituto un profesor de capoeira, Daniel,  que foi alumno do centro. Acompañouno Fabián, un discipulo. Deu dúas sesions moi dinamicas aos grupos do ciclo e foi unha gran experiencia para todos nós.

Esta actividade é unha formacion complementaria para o evento MARZO SEN FRONTEIRAS que se celebrará o 27 de MARZO en FEXDEGA xa que formará parte dunha das estacións.

Aquí quedan unhas imaxes da clase:se queres velas mellor fai clic aquí . Se prefires botar unha ollada rápida fai clic na imaxe para ver o álbum.
Álbum: CICLO SUPERIOR (TSAAFD) -> Capoeira Bacana 2019

Programa nº2 de Radiomalveiras

COUSAS DO NADAL

Autor Radiomalveiras
Título Cousas do Nadal
Data Decembro 2018
Tipo Programa de radio

Contido do programa

• [00:00] Presentación
  • [00:50] Entrevista a Papá Noel
  • [08:00] Sección de chistes malos
  • [10:00] Equipo de investigación: A orixe do Nadal
  • [11:10] Receita de cociña: Bacallao con coliflor
  • [11:54] O colectivo LGBT
  • [14:00] Radioteatro: Medea de Eurípides
  • [23:30] Sección literaria:
    • Yo, Simon, Homosapiens
    • Ciudades de papel
    • La ladrona de libros
    • Maravilloso desastre
  • [26:30] Concurso: completa a letra
  • [27:30] Receita de cociña: vieiras ao forno
  • [29:00] Despedida

SESIÓN DE CROSSFIT DO CICLO SUPERIOR (TSEASD)

O luns 10 de decembro os alumnos de 1º TSEASD  desenvolveron unha sesión práctica de Crossfit impartida polos técnicos Antia e Antón no centro Old Metal CrossFit de Vilagarcia  como parte da sua  formación no modulo de Valoración da Condición Física e Intervención en accidentes.

Podes ver o album aquí, premendo na foto ou na galegía de imaxes

Álbum: CICLO SUPERIOR (TSAAFD) -> Crossfit 2018

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Clic para ver/descargar o documento

III SEMANA DA CIENCIA: AS ERUPCIÓNS VOLCÁNICAS

No marco das actividades da III Semana da Ciencia, o alumnado de Ciencias de 4ºESO preparou unha presentación con maquetas para explicar como suceden as erupcións volcánicas.

III SEMANA DA CIENCIA: MATESCHEF

No contexto da III Semana da Ciencia, oa lumnado de matemáticas participou nun divertido concurso, MATESCHEF, no que tiñan que facer un pastel. Pra facelo tiñan que calcular cantidades e tempos. Mellor velo en vídeo.

2ª parte

III SEMANA DA CIENCIA: INVENTOS DO ALUMNADO

Inventos presentados a concurso polo alumnado na Semana da ciencia 2018. Fai clic na imaxe aquí abaixo para ver os inventos.

Álbum: CURSO 2018-19 -> Semana da ciencia 2018

Magosto 2018

Preme na imaxe para ver o album

Álbum: CURSO 2018-19 -> Magosto 2018

CANDIDATURAS DO ALUMNADO AO CONSELLO ESCOLAR

Preme na imaxe para ampliala

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2018-19

TSAAFD: ACTIVIDADES ACUÁTICAS POLO SAMAÍN

Hoxe no modulo de salvamento fixemos unha clase diferente. Fixemos un circuito SAMAIN na piscina. Gracias a colaboracion de SANTI E MARIA, os nosos alumnos puideron comprobar que no seu futuro profesional poden  adaptarse as actividades acuaticas as distintas festividades cun pouco de creatividade e moitas, moitas ganas.

SAMAÍN E MAGOSTO

Para ler/descargar preme na imaxe

MONÓLOGO DE NIEVES RODRIGUEZ NO AUDITORIO

Foto de Santi M. Amil para La voz de Galicia

O alumnado de 4ºESO e de 1º Bacharelato asistíu no auditorio de Vilagarcía á representación de Metamorfose, un monólogo de Nieves Rodriguez, no marco do programa Violencia Zero para estudantes do ensino secundario.

Para ler máis sobre esta nova na prensa podes ler isto ou isto.