DATAS EXAMES DE SETEMBRO 2021

Creado por stories - www.freepik.es

MATRÍCULA CURSO 2021-22

Instruccións:

1) Solicita cita previa na conserxería.

2) Recolle o sobre de matrícula previo pago de 1€ de fianza que che será devolto o día da matrícula.

3) Fai clic no curso correspondente e descarga e imprime:

• o impreso de matrícula.
  • o/s anexo/s que se indican na folla de matrícula de ser o caso.

4) Cumprimenta todos os documentos á man. Se necesitas información sobre optativas e itinerarios fai clic aquí.

5) Todo o alumnado ten que pagar o seguro escolar por importe de 1,12€ excepto o de 1º e 2ºESO.
------------Nº conta: ES59 2080 5024 9130 4001 0373--------------

6) Entrega todo na secretaría acompañado da documentación necesaria, indicada na parte superior da folla de matrícula.

ENSINO SECUNDARIO OBRIGATORIO

Descargar (de ser o caso):

Autorización sección bilingüe ESO

BACHARELATO

Descargar anexos Bacharelato (se procede):

CICLO SUPERIOR DE

ACONDICIONAMENTO FÍSICO

Alumnado do centro de 2º e alumnado repetidor
  • Prazo de matrícula: preferentemente 25, 28 e 29 de Xuño de 2021.
  • Para a matrícula cubre o  Impreso de  matrícula" (só o que corresponda). Non é preciso entregar ningunha documentación excepto o DNI e o resgardo de pago do seguro escolar, se es menor de 25 anos

Alumnado de nova incorporación

Para todo o alumnado do C.S.

Pago do seguro escolar obrigatorio (1,12 €) , excepto alumnado maior de 25 anos.

Nº conta: ES59 2080 5024 9130 4001 0373

ACTIVIDADES DE FIN DE CURSO

Este fin de curso foi atípico pero iso non impedíu que se realizaran actividades para todos os gustos. Aquí tedes unha escolla de fotografías testemuñas destes momentos.

Para ver o album, clic na imaxe

PREMIADOS NO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA 2021

Categoría de 1º ESO e 2º ESO:

Categoría de 3º ESO e 4º ESO:

Categoría de Bacharelato e Ciclo:

ENCONTRO COA ESCRITORA ARANTZA PORTABALES

Na tarde do martes 8 de xuño, o alumnado de 1º de BACH do noso IES tivo a oportunidade de atoparse coa escritora Arantza Portabales, autora do libro escollido como lectura neste terceiro trimestre na materia de galego: Deixe a súa mensaxe despois do sinal. Na xuntanza, organizada no auditorio de Vilagarcía, Arantza explicoulles o proceso de creación desta obra e respondeu ás preguntas que os rapaces e rapazas lle formularon sobre ela. Ademais, foi tamén un espazo de
reencontro coa súa antiga profe, Pilar. Foi unha xornada ben produtiva!

EXPOSICIÓN-CONCURSO "UN MAR DE ARTE"

O alumnado da materia de Educación Plástica e Visual crearon esta exposición reprroducindo os estilo pictóricos dos pintoras/es máis senlleios dos séculos XIX-XX.

Todo o alumnado pode participar no concurso que consistee en adiviñar ao estilo de que autor corresponde cada peixe. Só precisas observar e gañarás un premio.

IMG_20210528_094258_1.jpg

ENTRADA Á EXPOSICIÓN

VIDEOCONFERENCIA COA PROFESORA DE MATEMÁTICAS DA USC ELENA VÁQUEZ ABAL

O departamento de matemáticas organizou unha videoconferencia con Elena Vázquez Abal, profesora na Facultade de Matemáticas da USC. Esta videoconferencia tivo lugar o día 25 de maio para o alumnado de matemáticas de1º de Bacharelato.

cartell.jpg  foto128129.jpg  foto228229.jpg  foto328229.jpg

XELA ARIAS: AS NOSAS LETRAS 2021

TODO SOBRE A ABAU 2021

RECREOS ACTIVOS

Debido á evolución “favorable” da Covid-19 imos empezar a realizar actividades deportivas programadas nos recreos, para todos aqueles/as que o desexen (é algo totalmente voluntario e non serán actividades avaliables). Animámosvos a participar e así renovar un pouco a nosa enerxía,contrarrestando así as horas que pasamos sentados ao longo do día.

Toda a información aquí

GAÑADORAS/ES DOS CONCURSOS DO 8M (DÍA DA MULLER)

Concurso Mulleres que cambian o mundo
1. Ainhoa Fuentes Lorenzo (3ºESO B)
2.Desiré Raúl dos Anjos (3ºESO A)

Concurso fotográfico Mulleres traballando
1. Óscar Quintáns Costa (2ºESO B)
2. Noa Santiago Falcón (3ºESO A)
3. Carmen Vila Tarrío (3º ESO C)
4. Iria Rodríguez Dasilva (3ºESO C)

NOVO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

CONCURSOS 8 DE MARZO: DÍA DA MULLER

CONCURSO Nº 1        CONCURSO Nº2

Gañadoras:

1. Ainhoa Fuentes Lorenzo (3ºESO B)
2. Desiré Raúl dos Anjos (3ºESO A)

Solucións

Gañadoras/es:

1. Óscar Quintáns Costa (2ºESO B)
2. Noa Santiago Falcón (3ºESO A)
3. Carmen Vila Tarrío (3º ESO C)
4. Iria Rodríguez Dasilva (3ºESO C)

PREMIOS CONCURSO "AMOR EN CINCO LINGUAS"

Para ampliar as imaxes preme nelas

Ana Victoria Coelho Duarte

Ana Laura Carriel de Paula

Alba López González

Iria María Codesido Busto

Lucía Calo Gambino

Lingua Castelá

Alfonso Ramos Martínez

Carmen Vila Tarrío

Lingua Galega

Ana María Ponte Veloso

Ricardo Núñez Martínez

Latín

Uxía Caneda Fresco

CARTAZ DO CONCURSO

#OCARRILSENMEDIOS

(Para ver o vídeo fai clic na imaxe)

2°ESO A é unha aula que está aparentemente equipada: ordenador conectado ao proxector, pizarra dixital e un armario de dispositivos Abalar que darían para que todo o alumnado tivese un equipo de traballo mais... Nada máis lonxe da realidade!!! Dos ordenadores Abalar, que datan de 2012, poucos hai que funcionen e os que funcionan quedan sen batería porque o carro de carga está avariado! Aqueles que conseguimos arrancar perden a conexión wifi constantemente, de xeito que xa non paga a pena programar ningunha actividade informática co alumnado. Ter ese equipamento é como non ter nada.
A resposta da Consellería de Educación da Xunta de Galicia é que xa non se substitúen nin reparan eses dispositivos porque o programa Abalar deixou de estar vixente!!!
ESIXIMOS MEDIOS DIGNOS PARA PODER TRABALLAR CON NORMALIDADE!!!