ORIENTACIÓN PROFESIONAL E UNIVERSITARIA

AVISO IMPORTANTE

CON MOTIVO DO PASO POLA VILA DA VOLTA CICLISTA A GALICIA, O VINDEIRO VENRES 21 DE SETEMBRO, ENTRE AS 14:00 E AS 14:30 HORAS, HABERÁ UN PECHE DE TRÁFICO.

• AS CLASES REMATARÁN ÁS 12:35 . ABRIRANSE AS PORTAS ÁS 12:55 HORAS PARA A SAÍDA DO ALUMNADO E PECHE DO CENTRO.
  • O TRANSPORTE ESCOLAR RECOLLERÁ AO ALUMNADO ÁS 13:00 HORAS.

PRESENTACIÓN DO ANO ESCOLAR 2018-19

Horario de autobuses escolares do luns 17 de setembro

Ida: saída das paradas ás 11:00

Volta: saída do instituto ás 12h45

A presentación terá lugar nos días e nas horas seguintes:

• 1ºESO e 2ºESO..................... luns, 17 de setembro......................... 11:30h
  • 3ºESO e 4ºESO..................... luns, 17 de setembro......................... 12:00h
  • 1ºBACH. e 2ºBACH............... luns, 17 de setembro......................... 12:30h
  • 1º do Ciclo Superior,............ venres, 21 de setembro..................... 10:00h
  • 2º do Ciclo Superior,............ venres, 21 de setembro..................... 11:00h

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018-19

Os libros de texto para o ano académico 2018-19 son os mesmos do 2016-17 sen cambios.

Podes consultar e/ou descargar o listado dos libros de texto para o vindeiro ano académico facendo clic na imaxe ou ma ligazón:

VER/DESCARGAR LIBROS DE TEXTO

SETEMBRO: ENTREGA DE NOTAS E PRAZO DE RECLAMACIÓNS

ENTREGA DE NOTAS:

• 2º Bacharelato: mércores 5 ás 12h00
  • Resto dos cursos: xoves 6 ás 10h00

PRAZO DE RECLAMACIÓNS

• 2º Bacharelato: xoves 6 e venres 7 ata as 14h00
  • Resto dos cursos: venres 7 e luns 10 ata as 14h00

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS NO 2º CURSO DO CICLO SUPERIOR (TSAAFD)

Prema na imaxe para consultar ou descargar o documento.

EXAMES DE SETEMBRO

PARA VER/DESCARGAR O HORARIO DOS EXAMES FAI CLIC NA IMAXE

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUIDOS DAS AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO

Para ver/descargar o documento faga clic na imaxe

LECTURAS PARA O VERÁN

VISITA DA PROTECTORA DE ANIMAIS DE VILAGARCÍA

O xoves 14 de xuño o alumnado de 3ºESO-B visitou a protectora de animais de Vilagarcia. Ademáis de percorrer as instalacións puideron disfrutar dun paseo xunto cos cans de canceira.  Despois tocou ruta de sendeirismo ata o Merendeiro de Fonte Fría.

ALBUM DE FOTOS

RESUMO DAS ACTIVIDADES DESTE ANO ACADÉMICO EN VÍDEO

LECTURAS DOSIFICADAS PARA TODO O MUNDO

XA SAÍU PUBLICADA A REVISTA ENORMIC BANDA

O xaponés Takekazu Asaka asina o limiar en galego da revista Enormic Banda. Esta excelente iniciativa da Coordinadora de Equipos de Dinamización Lingüística do Salnés leva xa 20 anos de andaina e cada ano sorpréndenos coa creatividade do alumnado apaixoado da banda deseñada. Nesta ocasión sae publicada A festa dos cinco minutos de Germán Elías Villarroel López, alumno de 3ºESO do noso instituto que retrata de xeito divertido o que fai o alumnado en ausencia do profesorado.

Parabéns para Elías e para todos os debuxantes!

FOTO PREMIADA NO CONCURSO DA ASOCIACIÓN DE XEÓGRAFOS DE ESPAÑA

Cristina Asensi, alumna de 2º Bacharelato,  é a autora dunha das fotos premiadas na VI edición do concurso Explica Xeografía coas túas fotos convocado pola Asociación de Xeógrafos de España (AGE). O obxectivo deste concurso é promover o coñecemento xeográfico e unha mellor comprensión do territorio e da paisaxe. Parabéns!

VIAXE A ITALIA DE 4º ESO