VALORACIÓN DEFINITIVA OFERTAS PARA EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA

(Para ampliar/descargar o documento, prema na imaxe)

MATRÍCULA 1º CURSO TSAAFD (CICLO SUPERIOR DE FP)

PRAZOS DE MATRÍCULA

• 1ª adxudicación: 18 de xullo.  =>   Matrícula: do 18 de xullo ata as 13:00 horas do 24 de xullo.
  • 2ª adxudicación: 27 de xullo.  =>   Matrícula: do 27 de xullo ata as 13:00 horas do 31 de xullo.

DOCUMENTACIÓN PRECISA PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

• Sobre e impreso de matrícula debidamente cubertos (facilitados polo centro)
  • 3 fotografías tamaño carné co nome e apelidos no reverso
  • Fotocopia do DNI
  • Fotocopia do NUSS
  • Resgado pago seguro escolar 1,12 € (conta ABANCA ES59 2080 5024 9130 4001 0373)
  • Certificación académica orixinal dos estudios alegados para o acceso

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS DAS AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL

Publicadas as listas provisionais de admitidos e excluidos das axudas para libros de texto e material escolar. As persoas que sexan beneficiarias do cheque de material, poden pasar a recollelo entre os días 17 e 21 de xullo en horario de 10:00 a 13:30. De non poder retiralo nestas datas, poden facelo no mes de setembro.

ADMITIDOS EXCLUIDOS
(Clic sobre as imaxes para ver/descargar)

BAREMACIÓN DAS OFERTAS PRESENTADAS PARA ADXUDICACIÓN DA CAFETERÍA

O día 10 de xullo rematou o prazo de presentación de ofertas para a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería neste centro docente por un período comprendido entre o 01/09/2017 ata o 31/08/2018. Esta é a relación de ofertas presentadas e a súa valoración:

Relación de ofertas Baremo das ofertas presentadas

Nota: O prazo de alegacións estará aberto entre o 14 e o 18 de xullo e deberán ser presentadas perante a dirección do centro.

EXAMES DE SETEMBRO (2016-17)

No documento en PDF poderás atopar as datas e as horas dos exames:

Consultar/descargar en PDF

Atención! Hai dúas táboas diferentes!

Materias pendentes de cursos anteriores    Materias suspensas do curso actual

PRAZOS DE MATRÍCULA CURSO 2017-18

Debe matricularse na convocatoria ordinaria todo o alumnado que aprobe todas as materias. Tamen pode matricularse aquel alumnado que teña ata 2 materias pendentes para os exames de setembro sempre que non coincida Lingua galega ou Lingua castelá con Matemáticas.

O alumnado de 4º de ESO que teña algunha materia pendente, debe esperar á convocatoria de setembro.

Exames de setembro: o calendario cos exames de setembro publicarase no taboleiro do centro e na páxina web o día 10 de xullo.

Para ampliar/descargar o documento faga clic sobre a imaxe