DATAS E HORARIOS EXAMENES FINAIS CICLOS

DATAS EXAMENES FINAIS ACTIVIDADES  CICLO SUPERIOR CI

Lingua Castelá

3º PMAR acode ao concurso de Debate Parlamento Xove

Os de 3º de PMAR enfrentáronse a centros de toda Galiza en combates dialécticos. E quedaron moi lonxe de quedar noqueados.

Teatro: O xardín das pernas roubadas

25/04/2014 10:30
25/04/2014 12:30
Etc/GMT+1

Saída ao Teatro Colón

O xardín das pernas roubadas

Venres, 25 de abril

Saída: as 10:30

Regreso: ás 12:30

Alumnado de 1º de Bacharelato A, B, C

Profesorado acompañante:

Susi Pico

Loli Valera

Actividades 13-14. Teatro: EL BUSCÓN

O alumnado de 3º da ESO, dentro das actividades organizadas polo Departamente de Lingua Española, asitirá hoxe venres, 22 de novembro, á representación de "El Buscón" no Forum Metropolitano de A Coruña.

"Consumir preferentemente"

Poemario de Raúl Vacas Consumir preferentemente  (2006)

Raúl Vacas

El 28 de abril pasado, y  formando parte de las actividades organizadas para celebrar el Día del Libro, visitó el Instituto  Raúl Vacas,  periodista, educador social y poeta, para hablar de su último poemario "Consumir preferentemente" con sus lectores, alumnos y alumnas de Secundaria.

Tras este primer encuentro que se celebró en el salón de actos ante unos cien alumnos y alumnas de 3º y 4º de la ESO, el poeta analizó su proceso creador, además de hablar de sus vivencias como estudiante y sus primeros pasos como poeta.

A continuación, y en la Biblioteca del centro, el poeta desarrolló un taller literario con un grupo selecto de unos 30 alumnos, donde aplicó distintas técnicas de creación poética. Para ello, utilizó diversos objetos, sorprendes, originales, muchos de creación propia,  para generar poemas.