Primatrozicla- 2013

O Trozicla é un mercado para o intercambio de obxectos que é organizado cada ano no IES Ramón Menéndez Pidal por estudantes de Comercio Ciclo Medio.

Consiste en que todos os alumnos e persoal da escola teñan que aportar algún obxecto da súa casa que non lles sexa útil. No que celebramos esta primavera teñen especial importancia os libros ó coincidir co día das LETRAS GALEGAS.

No mercado os estudantes cualifican os obxectos, asignando un valor que traen de adhesivos, A, B e C. Onde A é o valor máximo e mínimo C.

É aquí comeza o intercambio.

O obxectivo deste mercado é que a xente recicle obxectos que pensan que non teñen valor e intercambialos por outros que lles interesen máis.

E finalmente, doar todos os obxectos para unha ONG, xa que os obxectos aos que non lle damos valor para outros si que o teñen.