CIENCIA EN ACCIÓN 2021

O parte Maker do Proxecto Deseño e Son da Asociación cultural Zalaeta recibiu no certame internacional Ciencia en Acción 2021 unha Mención de Honra na categoría de "Ciencia, Ingeniería y Valores".
Participa neste proxecto alumnado do IES Menéndez Pidal do Club Zalatecno, do CEE Mª Mariño e do CEE NªSra de Lourdes. Os docentes coordinadores das actividades foron Paz Freire, Tono Frade, Andrés Vázquez, Isabel de la Puente do IES Zalaeta, Guillermo Gil de CEE MªMariño e Felo Couto de CEE Nª Sra de Lourdes.
O proxecto resúmese no vídeo "Makers de Deseño e Son"  e foi exposto presencialmente entre outros 51 proxectos en Atarfe (Granada)  entre 1 e e o 3 de outubro. Nesta presentación recibimos moitos parabéns polo traballo realizado que queremos transmitr a nosa comunidade educativa e en especial a todo alumnado que ten participado con actividades diversas: deseño de obxectos de axuda imprimibles en 3d, apps e guías con pictogramas, composicións e vídeos musicais, prácticas e titoriais de xardínería, etc.
O pasado día 3 a coordinadora Paz Freire recolleu a Mención de Honra en representación de todo o grupo.
Recordade que as actividades de Deseño e Son están recollidas na web do proxecto , na súa canle de Youtube e nas redes sociais @Deseño e Son Asociación cultural Zalaeta.