Díaz Portela, Ana

AVISO 16/04:

• O alumnado terá todas as tarefas de francés na AULA VIRTUAL DO CENTRO.
  • O BLOG terá todas as tarefas da aula virtual e, a maiores, material máis visual e actividades complementarias para reforzo: sourisenfle.blogspot.com
  • Para dúbidas sobre as tarefas que se van a colgar na aula virtual o alumnado poderá contactar conmigo mediante dúas vías:
  1. instagram@sourisenfle
  2. email : anadiazportela@edu.xunta.gal
Na Aula Virtual, abrirase cada semana unha ou varias tarefas ( en función das horas semanais) a realizar, coas súas respectivas entregas. As entregas realizaranse a través da aula virtual ou vía email. No blog, poderedes atopar información adicional de apoio, lúdica e de entretemento. O instagram será unha vía máis de comunicación NON formal máis directa, e de compartir contido que se realice na "aula virtual" de forma colaborativa.