Fóra da aula

Fóra da aula é un proxecto educativo que tratará de dar a coñecer e introducir ao alumnado da ESO na experiencia da performance e a acción artística, co obxectivo de contribuir ao desenrolo da creatividade, a participación activa, e o traballo en común. Mediante as ferramentas que nos proporciona a arte e en particular a arte de acción, estableceremos diferentes xogos, a modo de experiencias de búsqueda nas que atopar as formas de comunicar que mellor se adapten ao que queremos transmitir.

Da man de Patricia, profe de plástica e bailarina de contemporánea, o alumnado de 1º, 3º e 4º da ESO fixo un proceso creativo, conxuntamente coa Performer Marta Cuba, algunhas tardes dos venres no instituto para argallar o proceso.

-Colaboramos na “SENS ARTS WEEK”sensibilidade e transformación social

“A arte é a clave para formar xeracións capaces de reinventar o mundo herdado. Reforza a vitalidade das entidades culturais e promove a relación con outras comunidades.”(UNESCO)

Para saber máis pincha aquí